בריאות

זוועה בקניון: ילד בן 4 הובהל לבית החולים לאחר שידו נתקעה בדרגנוע

ילד שנפל בדרגנוע וידו נתפסה במדרגה התקבל לחדר ההלם במלר״ד במרכז הרפואי קפלן כאשר חלק מהמדרגה עדיין מחובר למרפק, טופל באופן ראשוני על ידי צוות רב מקצועי ועבר לחדר ניתוח באופן מידי כדי לנסות להטיב את מצבו בהקדם
מערכת ice | 
דרגנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
למרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית הובהל ילד כבן 4 מנס ציונה לאחר שנחבל בדרגנוע (מדרגות נעות) בקניון. לדברי הוריו, הילד החליק במדרגה האחרונה ונפל לאחור, כאשר המרפק של יד שמאל נתפס במדרגה של הדרגנוע. 
הילד התקבל לחדר ההלם במלר״ד  במרכז הרפואי קפלן כאשר חלק מהמדרגה עדיין מחובר למרפק, טופל באופן ראשוני על ידי צוות רב מקצועי ועבר לחדר ניתוח באופן מידי כדי לנסות להטיב את מצבו בהקדם.

אלון בר, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי קפלן: ״הגיע אלינו לחדר ההלם ילד כבן 4 עם חבלה ברקמות רכות ועצם חשופה בשל נפילה בדרגנוע. הוא הגיע כאשר חלק מהמדרגה עדיין מחובר למרפק, ולכן בשלב ראשון ניתקנו את המדרגה מהמרפק תחת טשטוש, כאשר הוריו של הילד מלווים אותו לאורך כל הדרך. הוא טופל בחדר הלם כללי, על ידי צוות טראומה, אורתופדים, כירורגים ורופאי מלר"ד ילדים״.
אביעד נחמני, רופא בכיר במלר״ד הילדים במרכז הרפואי קפלן: ״בשיתוף פעולה עם הצוותים בחדר ההלם הכללי, הילד עבר צילום חזה, בדיקות דם וצילום של המרפק, ומשם הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול״.
האירוע החל בשעה 08:51 כאשר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שידו נלכדה בדרגנוע (מדרגות נעות) במרכז מסחרי בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח קפלן, ילד בן 4 במצב קל, עם חבלה בגפיים עליונות.
סגן מנהל מרחב איילון במד"א פראמדיק אופיר שיש סיפר: "הילד היה בהכרה מלאה כשידו לכודה בחלקו התחתון של הדרגנוע. לוחמי האש פירקו חלק מהדרגנוע ואיפשרו לנו לפנות את הילד כשידו עדיין לכודה לבית החולים שם תחת הרדמה היד חולצה ולשמחתנו התברר כי הוא נפצע באורח קל בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה