בריאות

"תיירות בטוחה לכל": החברה שמחברת תיירים לרופאים גייסה 20 מיליון דולר

אייר דוקטור, העוסקת בתחום הבריאות, ומקשרת בין מטיילים לרופאים מקומיים ברחבי העולם, גייסה 20 מיליון דולר בסבב B
מערכת ice | 
מייסדי אייר דוקטור (צילום נתי כהן)
חברת אייר דוקטור (Air Doctor), המתמחה בהנגשת שירותים רפואיים למטיילים, הודיעה היום על גיוס של 20 מיליון דולר בסבב B. הגיוס, שהובל על ידי Amoon, כלל גם את המשקיעים Tokyo Marine Holdings ו-Samsung Ventures, לצד בעלי מניות קיימים כמו Lightspeed Venture Partners ו-Munich Re Ventures. החברה נוסדה בשנת 2018, ופועלת מבית נקופה עם 75 עובדים.
ב-2024 תחום התיירות צפוי לגדול ב-40% לעומת השנה הקודמת. כ-75% מהנוסעים חוששים להיפצע או לחלות במהלך נסיעתם. אייר דוקטור מחברת בין מטיילים לבין רשת של למעלה מעשרים אלף רופאים ומומחים ברחבי העולם, והפלטפורמה שלה זמינה ב-84 מדינות. השירות מציע למטיילים גישה מהירה לרופאים תוך חיסכון של 50% בעלויות תביעות למבוטחים. החברה מציעה שירותים 24/7 בשפות רבות, עם אלגוריתם המותאם לצרכי המטיילים.

ג'ני כהן דרפלר, מייסדת ומנכ"לית אייר דוקטור: "נסיעה חלומית לחו"ל לא צריכה להפוך לסיוט בגלל מחסור בשירותי רפואה במדינת היעד והתהליך המסורבל של הגשת תביעות ביטוח. אייר דוקטור מבטיחה את הטיפול הרפואי המיטבי לנוסעים בעודה מפחיתה דרמטית את עלויות הטיפול בעבור חברות הביטוח. אנחנו שמחים וגאים בתמיכתם של משקיעים החולקים עימנו את החזון לעתיד של תיירות בטוחה לכל. הגיוס הנוכחי בשילוב עם הצוות המקצועי והחדשנות שלנו, יבטיחו כי השירות של אייר דוקטור יהפוך לסטנדרט החדש בשירותי הביטוח לנוסעים לחו"ל".
טוד סון, שותף כללי ב-Amoon" :Amoon מבקשת להשקיע בטכנולוגיות פורצות דרך שמשנות תעשיות ויוצרות אימפקט חיובי על איכות חייהם ובריאותם של אנשים בכל העולם ו-אייר דוקטור עושה בדיוק את זה. הפתרון הדיגיטלי המקיף שלהם לא רק מציע טיפול רפואי מיידי אלא מסייע בשיפור תהליכי העבודה של ספקיות שירותי בריאות וחברות הביטוח. על ידי צמצומן של הפניות מיותרות לטיפול, אייר דוקטור אף מסייעת בהפחתת העומס על מערכות הבריאות. זהו גיים צ'יינג'ר בעבור כולם ואנחנו מתואמים באופן מוחלט על החזון והמשימה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה