בריאות

אבל בעולם התרבות: השחקן האהוב מת מסרטן בגיל 74

השחקן ג'ון אשטון, שזכור מתפקידו כסמל ג'ון טאגט בסדרת הסרטים "השוטר מבוורלי הילס", נכנע למחלת הסרטן
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עולם הקולנוע והטלוויזיה נפרד מאחד מכוכביו הנערצים, ג'ון אשטון, שהלך לעולמו בגיל 74 לאחר מאבק במחלת הסרטן. אשטון, שנודע בעיקר בזכות תפקידו כסמל ג'ון טאגט בסדרת הסרטים "השוטר מבוורלי הילס", השאיר אחריו מורשת עשירה של למעלה מ-200 הפקות בקולנוע, טלוויזיה ותיאטרון.
קריירה מפוארת זו החלה עוד בשנות ה-70 של המאה הקודמת, כאשר אשטון הופיע בסרט הקאלט "מ.א.ש" (1970). הוא המשיך לבסס את מעמדו בתעשייה עם תפקידים משמעותיים בסרטים כמו "משהו נפלא" (1987) ו"מרדף חצות" (1988), בו שיחק לצד רוברט דה נירו. אולם, הפריצה הגדולה שלו הגיעה ב-1984, עם תפקידו בצד אדי מרפי ב"השוטר מבוורלי הילס".

סדרת "השוטר מבוורלי הילס" הפכה לאבן דרך בקריירה של אשטון, כאשר הוא הופיע בשלושה מתוך ארבעת הסרטים בסדרה. תפקידו כסמל ג'ון טאגט הפך לאחד המזוהים ביותר עם השחקן, והוא המשיך לגלם אותו עד לסרט האחרון בסדרה, שיצא השנה ועלה בנטפליקס. זוהי עדות לאהבת הקהל ולרלוונטיות המתמשכת של הדמות והשחקן לאורך כמעט ארבעה עשורים.
אלן סומרס, נציגו של אשטון, סיכם את מורשתו של השחקן במילים מרגשות: "ג'ון משאיר אחריו מורשת של אהבה, מסירות ושירות. זכרו ייאצר לנצח על ידי אשתו, ילדיו, נכדיו כמו גם אחיו, אחיותיו, משפחתו המורחבת וכל מי שאהב". מילים אלו משקפות לא רק את הקריירה המרשימה של אשטון, אלא גם את האיש שמאחורי הדמויות - אדם שהשאיר חותם עמוק הן בתעשיית הבידור והן בחייהם של אלה שהכירו אותו אישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה