בריאות

משרד הבריאות נגד כוכבת הטיקטוק הישראלית: "זה פשוט לא נכון"

כוכבת הטיקטוק הישראלית מזל כהן, מסתבכת עם משרד הבריאות, אחרי שהעלתה סרטון עם טענות מדוע לאכול גלידה בתור קינוח ולא פתוח: "זה פשוט לא נכון. כשאתם רוצים לקבל מידע בנושא תזונה, תפנו לאנשי מקצוע מוסמכים לתזונאים קליניים"
מערכת ice | 
משרד הבריאות
כוכבת הטיקטוק הישראלית מזל כהן, מסתבכת עם משרד הבריאות, זאת לאחרי שהעלתה סרטון לטיקטוק בו טענה כשהיא מחזיקה בגלידה בידה כי "אם אני אוכל עכשיו פרי, הוא יתקע לי בוושט. הוושט שלנו זה לא תחנת עיכול, זה תחנת מעבר. זה אומר שהפרי פשוט יישאר שם תקוע. כמה פעמים קרה לכם שלקחתם ביס מתפוח, ואחרי 5 דקות התפוח התחיל להשחיר? זה בדיוק מה שקורה בתוך הוושט".
אלא שבמשרד הבריאות ממש לא אהבו את זה, והעלו סרטון תגובה לסרטון של כוכבת הטיקטוק מזל כהן, בו ד"ר מורן בלייכפלד מגנאזי, מנהלת אגף התזונה במשרד הבריאות, סיפרה: "זה פשוט לא נכון. בוא נעשה סדר".
ד"ר מורן בלייכפלד מגנאזי, סיפרה: "כשאנחנו אוכלים אוכל, האוכל לא נתקע בוושט, אלא אם כן יש לנו בעיה רפואית חמורה שצריך לטפל בה, וזה לא משנה אם אנחנו אוכלים תפוח או גלידה. כשאנחנו אוכלים אוכל הוא מגיע לקיבה ואז למעי".
 
@health.gov.il

מידע בנושא תזונה - רק מתזונאים קליניים ⚠

♬ צליל מקורי - משרד הבריאות
עוד הוסיפה והסבירה: "התפוח לא נתקע בוושט, ובטח לא משחיר. אם אתם מתלבטים בין פרי לגלידה כקינוח, אז עדיף פרי, שעשיר בסיבים תזונתיים, ויטמים, מינרלים. ובבקשה, כשאתם רוצים לקבל מידע בנושא תזונה, תפנו לאנשי מקצוע מוסמכים לתזונאים קליניים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה