בריאות

פספס 25 מיליון שקל בלוטו וחשף: "אמי זקוקה לטיפולים יקרים"

הזוכה בפרס שני של 3 מיליון שקל גילה על הזכייה זמן קצר לאחר שקיים שיחה עם בנו שגר בחו"ל. "סיימתי שיחת טלפון עם הבן שלי ונזכרתי שלא בדקתי את טופס הלוטו .גלשתי ליישומון מפעל הפיס כדי לסרוק את הטופס וכך גיליתי שהטופס שלי זכה בפרס השני. מייד חייגתי לבן ואמרתי לו: 'נראה לי שזכיתי בלוטו'"
מערכת ice | 
לוטו (צילום pixabay)
עד כמה כואב לפספס את הפרס הראשון? בהגרלת לוטו מספר 3729 אשר התקיימה במוצ"ש ה־7/9/2024 נולדו לא פחות מ־3 מיליונרים חדשים. כאשר היה זוכה יחיד בפרס הראשון בסך 25 מיליון שקל בלוטו, אך היו גם שני זוכים נוספים בפרס השני שזכו בסך 3 מיליון  כל אחד בדאבל לוטו, כשרק המספר החזק הפריד בינם לבין הפרס הגדול.
תחילה הגיעו הזוכים בפרס השני. הזוכה הראשון בפרס השני, הנו גבר בשנות ה־80 לחייו אשר הגיע נרגש באופן מיוחד ואמר לאנשי מפעל הפיס: "אני צריך זמן לעכל את הזכייה". הזוכה הנוסף בפרס השני הגיע אחריו. הזוכה, גבר בשנות ה־50 לחייו, עוסק בתחום התיירות סיפר: "מזה כ־10 שנים אני ממלא את אותו טופס עם אותם צירופי מספרים".

הזוכה גילה על הזכייה זמן קצר לאחר שקיים שיחה עם בנו שגר בחו"ל. "סיימתי שיחת טלפון עם הבן שלי ונזכרתי שלא בדקתי את טופס הלוטו .גלשתי ליישומון מפעל הפיס כדי לסרוק את הטופס וכך גיליתי שהטופס שלי זכה בפרס השני. מייד חייגתי לבן ואמרתי לו: 'נראה לי שזכיתי בלוטו'.
עוד אמר: "הוא כמובן מאוד שמח עבורי. לא מכבר בקשתי מבורא עולם שייתן לי קצת כסף. לא חסר לי דבר, אולם אני תומך באימי המבוגרת שזקוקה לטיפולים יקרים. הסכום שזכיתי בהחלט עוזר. אני עובד בתחום לא יציב, והכסף יעניק לי בטחון כלכלי ויאפשר לי לטפל באימי ברמה גבוהה" 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה