בעולם

טירוף הלוטו: פספס מספר אחד מהפרס ולמחרת הגשים את החלום

חלום הזכייה בלוטו התנפץ לאחר שכבר היה קרוב כל כך עבור הגבר בן ה-53, לאחר שבדק את הטופס שבידו וגילה שפספס את הפרס הגדול במספר אחד בלבד. יממה לאחר מכן הוא כבר צחק כל הדרך אל הבנק
מערכת ice |  2
לוטו (צילום unsplash)
בכמעט כל סיפורי הזכייה הרבים בלוטו והגרלות דומות שהתפרסמו במרוצת השנים, היה מעורב צירוף מקרים כזה או אחר, שהביא את הזוכים המאושרים למעמד המרגש. לא פעם אנו שומעים על מי שבמקרה בדרך הביתה נתקל בדוכן והחליט למלא טופס, או מקרים אחרים ש'בדיוק' קרו ביום שלפני הזכייה. ספק אם שמעתם על מקרה זה.
גבר בן 53 ממישיגן בארצות הברית החליט למלא טופס לוטו בהגרלה המקומית, בה נדרשים חמישה מספרים כדי לזכות בפרס הגדול. מכיוון ששכח למלא טופס בחנות בה הוא רגיל לעשות זאת, הוא מילא טופס באופן מקוון באתר האינטרנט.
יום למחרת הוא הופתע לגלות כי קיבל הודעה ממשרדי הלוטו המקומי, בה נאמר כי זכה בפרס השני, לאחר שפספס את רצף המספרים שהוגרל במספר אחד בלבד. האיש, שסיפר על הזכייה לאתר CNN אך בחר להישאר בעילום שם, העיד כי הוא החליט למלא טופס נוסף יום לאחר מכן.
הוא לא האמין עד כמה החלטתו השתלמה לו, כאשר גילה כי בהגרלה הזו הוא הצליח לנחש את כל חמשת המספרים וזכה בפרס הגדול. בעקבות הזכייה, הוא גרף לכיסו 795 אלף דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסיפורים על הלוטו לא מענינים כבר. כל יום פספסוסים ב
    צרלי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בצאנס כל בזמן פספןס יפספוס 66 77 2 מלקים באמצע וזה שלישיה אךךך עם מלכה
    סגור
  • 1.
    הלוואה
    ויטלי סנדול 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכול זאת.....עניים בישראל חייבים לקחת הלוואה ולעזוב את הארץ
    סגור