בריאות

הטרנד האופנתי חוזר ומעורר בהלה: "קרקע פוריה לבקטריות"

בתקופה בה טרנדים בטיקטוק מסכנים נערים ונערות שמבצעים משימות קיצוניות כדי לזכות בלייקים, ומגפות מתרוצצות ברחבי העולם, כעת מגיעה אזהרה נוספת והיא דווקא מגיעה בעקבות טרנד אופנתי שחוזר לאחרונה
מערכת ice |  1
מכנס עור נעלי עקב (צילום shutterstock)
מגפת הקורונה והצעדים חסרי התקדים שנלקחו ברוב מדינות העולם במטרה למנוע ככל האפשר את התפשטותה, הזכיר לרבים ברחבי הגלובוס כי על אף  הטכנולוגיה והקדמה, בעולם הרפואה יש לנו עוד לאן לשאוף.
אתגרים רבים צפויים לרופאי העתיד אך בנוסף, אתגרים רבים צפויים גם למערכות הבריאות והחינוך, בשל טרנדים מסכני חיים ברשתות החברתיות, ששולחות מתבגרים לרוב לבצע משימות מסכנות חיים שלא פעם נגמרות בפציעות חמורות ואף גרוע מכך.
כעת מגיעה אזהרה חדשה, והפעם לגבי טרנד אופנתי חדש ישן, שככל הנראה מתחיל להראות ניצנים של חזרה לאופנה, אך מסב דאגה רבה אצל המומחה מאסארט ג'ילאני, רופאה מומחית לשלפוחית השתן.
היא מזהירה מפני חזרתו של מכנס העור הנוסטלגי, שכיכב בקרב רבים בעולם האופנה במשך שנים רבות. לטענתה, בניגוד למה שרבים חושבים, על אף היותו טבעי, העור אינו נושם, ועלול ליצור לחות וחום גבוהים, במיוחד באזור החלציים.

את אזהרתה היא מכוונת בעיקר לנשים, שסובלות מזיהומים באזורים אלו יותר מגברים. "מדובר בקרקע לחה, חמה ופוריה לבקטריות, בדיוק באזורים שבהם מומלץ להימנע מכך", אומרת המומחית לאתר "ניוזוויק".
מכנסיים אלו לא מאפשרים סירקולציה של אוויר, טוענת הרופאה ואומרת כי מדובר בסכנה גדולה, מאחר ובשנת 2019 לבדה, מתו כ-237,000 בני אדם בארצות הברית בשל דלקות בדרכי השתן שהתפתחו לזיהומים קשים יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכנס
    משה ליבוביץ 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מכנס ולא מכנסיים? רק מכנס בצד אחד?
    סגור