דיגיטל וטק

טרנד הטיקטוק המפחיד שהורג את הסלבס משגע את הרשת. צפו

בימים האחרונים רץ ברשת החברתית טיקטוק טרנד מטריד במיוחד, בו בני נוער מצלמים את בני משפחותיהם בזמן שהם מותחים אותם ומספרים להם שהסלב האהוב עליהם מת בטרם עת
מערכת ice |  2
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
בימים האחרונים רץ ברשת החברתית טיקטוק טרנד מטריד במיוחד, בו בני נוער מצלמים את בני משפחותיהם בזמן שהם מותחים אותם ומספרים להם שהסלב האהוב עליהם מת בטרם עת. לרוב, התגובות של הנמתחים הן משעשעות במיוחד, אבל אין ספק שהטרנד הזה הוא גם מטריד במיוחד כשחלק מהתגובות הן קשות מאוד.
אז איך זה בעצם עובד? הטיקטוקרים מעמידים פנים שהם קוראים אייטם חדשותי, בו מודיעים על מותו בטרם עת של שחקן או זמר אהוב. בין הסלבס ששמם הוזכר במסגרת הטרנד היו מריל סטריפ, סנופ דוג, קיילי ג'נר, טיילור סוויפט, ברק אובמה, סיימון קאוול, אופרה ווינפרי, הארי סטיילס וג'ניפר אניסטון. 
באחד הסרטונים שפורסם בטיקטוק והפך לוויראלי במיוחד נראת ילדה מגיעה למיטתה של אמה ומספרת לה: "אומייגאד, אדל נמצאה מתה בגיל 34". האם המפוחדת קפצה ממיטטה והגיבה בפליאה: "מה? לא!". בסרטון אחר, אפשר לראות אמא אחרת פורצת עד מהרה בבכי היסטרי כשבתה מודיעה לה כי הסולן ג'ון בון ג'ובי נפטר בגיל 60. "תסתמי את הפה!", צרחה האם והשתטחה על הרצפה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשמעו , הם מטוטמים (ל"ת)
    קיבוצניק 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אל תעשה לחברך- מה ששנוא עליך (ל"ת)
    אזרח ישראל 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור