בריאות

ריקול למוצר הטיפוח האהוב: סכנה להתחשמלות והתלקחות

חברת "ל.ד. אמור טכנולוגיות בע"מ" ח.פ. 515681427 קוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית במוצר שיובא על ידה: מכונה ליבוש ציפורנים כולל ספק כח DIAMOND דגם XW-S3 בבדיקה מטעם הממונה על התקינה, באמצעות מכון התקנים, זאת בשל סכנת התלקחות והתחשמלות
מערכת ice | 
צילום freepik
קריאה להחזרת מוצר מכונה ליבוש ציפורנים כולל ספק כח DIAMOND דגם XW-S3 נמסרה היום (רביעי) על ידי הפורטל הישראלי לבטיחות מוצרי צריכה במשרד הכלכלה והתעשייה, כאשר הסיבה לריקול היא התחשמלות והתלקחות.
חברת "ל.ד. אמור טכנולוגיות בע"מ" ח.פ. 515681427 קוראת לציבור להפסיק את השימוש מיידית במוצר שיובא על ידה: מכונה ליבוש ציפורנים כולל ספק כח DIAMOND דגם XW-S3 בבדיקה מטעם הממונה על התקינה, באמצעות מכון התקנים.

כמו כן, גם נמצא כי כי המוצר המפורט לעיל אינו מתאים לדרישות התקן הרשמי, ת"י 900 חלק 2 חלק עשרוני 2.23 – בטיחות מכשירי חשמל ביתיים ומכשירים דומים: מכשירי חשמל לטיפול בעור או בשיער. 
אלו הליקויים העיקריים בספק הכוח הנלווה למכשיר: המוצר נכשל בבדיקת חוזק דיאלקטרי (בידוד חשמלי). נמצאו ליקויים במבנה ובעמידות בפני התחממות ושריפה. כל המחזיק במוצר זה מתבקש להפסיק את השימוש בו לאלתר ומוזמן לפנות אל היבואן: ל.ד. אמור טכנולוגיות בע"מ" בכתובת מעלה החומה 15 עיר: אור יהודה לצורך החזרתו וקבלת החזר כספי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה