בריאות

ריקול מיידי למוצר האהוב: זה המותג שחשוד כמזויף

בהודעה של שני הדייגים בע"מ נכתב: "הובא לידיעתנו, כי  קיים כיום בדרכי השיווק מוצר בשם  "ביצי דג בורי מומלחות מיובשות ומצופות בשעווה" ארוז באריזת ואקום שקופה עם תווית זהה לתווית המקורית שלנו ועם זיהוי שלנו כיצרן: שני הדייגים , ללא תאריך ייצור או תאריך פג תוקף , אשר לא יוצר על ידינו"
מערכת ice | 
צילום freepik
חברת ש.ה, שני הדייגים בע"מ מיידעת את לקוחותיה על כך שנמכר מוצר על שמה ובשימוש בשמה ואין לו כל קשר אליה ועל כן אין נושאת באחריות על השימוש בו. בהודעה לציבור היא ניסתה להסביר מה הם סימני הזיהוי.
בהודעה נכתב: "הובא לידיעתנו, כי  קיים כיום בדרכי השיווק מוצר בשם  "ביצי דג בורי מומלחות מיובשות ומצופות בשעווה" ארוז באריזת ואקום שקופה עם תווית זהה לתווית המקורית שלנו ועם זיהוי שלנו כיצרן: שני הדייגים , ללא תאריך ייצור או תאריך פג תוקף , אשר לא יוצר על ידינו".

עוד הוסבר: "הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר בעקבות חשש לזיופו. לתשומת ליבכם , המוצר המקורי שיוצר בחברתנו מסומן עם תווית זהה , אך ארוז באריזת וואקום  בצבע כסף וזהב ומסומנים עליו תאריך ייצור: 20/06/24  ותאריך פג תוקף: 17/09/24 באמצעות מדבקה נפרדת".  
לסיום הודגש: "אנו פועלים בשיתוף מלא עם משרד הבריאות. לקוחות שברשותם נמצא מוצר שלעיל מתבקשים לפנות לחברתנו לצורך בירור לטלפון 0526944561. התמונה המצורפת היא של המוצר שלא מיוצר על ידינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה