בריאות

"קיבלתי את החיים במתנה": כך בן ה-17 כמעט איבד את חייו | צפו

בן 17 כמעט שילם בחייו לאחר ששאף גז קצפות בכמות גבוהה. אותו צעיר סבל מהיעדר ריכוז, בעיות זיכרון, תחושת ניתוק וסבל רב מזרמים בגוף. בעקבות ההחמרה במצבו הבריאותי, הוא הובהל למרכז שניידר לרפואת ילדים ושם טופל בהתאם

מערכת ice | 
שירותי רפואה (צילום shutterstock)
דרמה רפואית במרכז שניידר לרפואת ילדים: לאחר שנהר בן ה-17 שאף גז קצפות בכמות גבוהה, הוא החל לסבול מהשלכות רפואיות חמורות: תחושת ניתוק, היעדר ריכוז ובעיות זיכרון וזרמים בגוף. בעקבות כך, בן ה-17, תושב אריאל, הובהל למרכז שניידר לרפואת ילדים בסוף השבוע האחרון ושם טופל בהתאם.
על פי הפרסום של אתר החדשות "מאקו", אותו צעיר העלה סרטון לרשת החברתית טיקטוק, במהלכו סיפר לעוקביו על אותה החלטה פזיזה שקיים אשר פגעה באופן משמעותי על בריאותו ותפקודו. "אל תגעו בזה בחיים", פנה נהר, בן ה-17 לעוקביו ברשת החברתית. 
עוד הוסיף: "הסמים זה הדבר הכי קל ליפול, הסטלות והבלונים. הכי קשה להתמודד עם המציאות כמו שהיא אבל אין מה לעשות. אם גרמתי לאחד מהצופים פה להתרחק מכל החרא הזה, עשיתי את שלי".
מצבו הרפואי של נהר בן ה-17 עורר סערה רבה בטיקטוק. בסרטון נוסף שהעלה נהר לחשבון הטיקטוק שלו, כתב: "קיבלתי את החיים במתנה. יכולתי גם לא לחזור מזה לא עלינו. וואלה מודה לאלוקים. תעריכו את החיים שלכם, זה אולי היה עוד שיעור לחיים. אוהב אותך אלוקים". 

בריאיון שקיים נהר לאתר "מאקו", צוין כי זו הייתה הפעם הראשונה שהוא השתמש באותו חומר מסוכן. לדבריו, לאחר ששאף לראשונה גז קצפות, הוא החל להרגיש תחושות חיוביות, דבר שגרם לו להתמכר לאותו חומר מסוכן. לאחר מספר שאיפות מבלון הגז, החל אותו צעיר להבחין דווקא בהשפעות השליליות של החומר הממכר על בריאותו ותפקודו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה