בריאות

טרגדיה באיכילוב: יולדת נדבקה בחיידק טורף והלכה לעולמה בגיל 35

טרגדיה ענקית התרחשה בבית החולים איכילוב, זאת לאחר שאישה בת 35 מבני ברק בשם ינטה ברכה ניהוז, הלכה לעולמה כשבוע אחרי שילדה בבית החולים את בנה השביעי, אחרי שנדבקה בחיידק טורף
מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
טרגדיה ענקית התרחשה אתמול (ראשון) בבית החולים איכילוב, זאת לאחר שאישה בת 35 מבני ברק בשם ינטה ברכה ניהוז, הלכה לעולמה כשבוע לאחר שילדה בבית החולים, אחרי שככל הנראה נדבקה בחיידק טורף.
על פי בית החולים איכילוב: "במוצאי שבת הגיעה למיון בית החולים איכילוב יולדת שקרסה בביתה, שבוע ימים לאחר לידתה השביעית, כשהיא מחוסרת הכרה ותחת מאמצי החייאה של מד"א., זאת לאחר שנדבקה ככל הנראה בחיידק טורף. לאחר מאמצי החייאה ממושכים וניתוח חירום, לצערנו הרב, המטופלת נפטרה".
רק בשבוע שעבר התרחשה טרגדיה ענקית נוספת ודומה בבית החולים הלל יפה, כאשר יולדת והעובר שלה מתו בעת ניתוח חירום. מדובר במקרה מאוד נדיר. על פי הודעת בית החולים, האישה בשנות ה-30 המאוחרות לחייה, המתגוררת באזור חדרה, הגיעה למרכז הרפואי כאשר היא מעורפלת הכרה. האישה הייתה בהיריון בשבוע ה-25.
כבר בעת הגעתה הוכנסה האישה מיידית לניתוח חירום, והרופאים הצליחו לחלץ את העובר אך ללא רוח חיים. מצבה של האישה הידרדר וצוות הרופאים ביצע פעולות החייאה ממושכות באם, במאבק ארוך וממושך על חייה, אך לבסוף בצער רב נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מהמרכז הרפואי הלל יפה מסרו כי ההודעה על המקרה הטראגי והעצוב נמסרה למשרד הבריאות, וכי הוא משתתף בצערה של המשפחה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה