בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: להפסיק להשתמש במזון הזה לתינוקות

מעשיר החלב ENFAMIL HMF של חברת מיד ג'ונסון נמצא בשימוש בפגיות בבתי החולים בלבד, בעקבות דיווחים מבתי חולים על תופעות שקשורות למערכת העיכול בפגים שצרכו אותו, הוחלט לחדול משימוש בו
מערכת ice | 
תינוקות (צילום unsplash)
בעקבות מספר דיווחים מבתי חולים על תופעות שקשורות למערכת העיכול בפגים שצרכו את מעשיר החלב ENFAMIL HMF של חברת מיד ג'ונסון הנחה משרד הבריאות את בתי החולים על הפסקת השימוש במוצר זה ולהשתמש במוצרים חלופיים הקיימים בשוק. 
חשוב לציין כי מוצר זה נמצא בשימוש בפגיות בבתי החולים בלבד. משרד הבריאות הנחה את בתי החולים לדווח למשרד על מקרים דומים, ככל וישנם. משרד הבריאות ממשיך בבדיקת הנושא ויעדכן את הציבור במידת הצורך.

בנושא אחר, ועדת הבריאות דנה היום (ממושכות) בגל תחלואת השעלת הפוקד את הארץ. יו"ר הוועדה, ח"כ יוני משריקי (ש"ס) קרא לעודד מודעות ודחיפות לחשיבות החיסונים למחלה, וגינה קיצוץ בתקציבי טיפות החלב, שהן עיקר המרכזים לחיסונים: "אינני מבין איך אפשר לקצץ בתקציב בריאות
כמו שלא מקצצים שתקציב בטחון כך גם לא מקצצים בתקציב בריאות. יש לפעול בהקדם להעלאת המודעות למחלה ונזקיה, להגביר את ההסברה על חשיבות החיסון בכלל האוכלוסייה, לתגבר משמעותית את תחנות טיפות החלב ברחבי הארץ ולהפעיל ניידות טיפות חלב באזורים עם אחוזי חיסון נמוכים. אני קורא לציבור לא להקל ראש במחלה ונזקיה, ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה