כסף וצרכנות

מחיר המזון לתינוקות מזנק: מי תמכור פורמולה ב-75 שקל?

לאחר עיכובים בעליית המחירים, החברות המובילות שמייצרות מזון לתינוקות מעלות את המחירים ברשתות ובפארמים. פורמולה לתינוקות תעלה עכשיו עשרות אחוזים יותר
מערכת ice | 
פורמולה לתינוק (צילום ויקיפדיה, freepik)
כבר חודשים רבים שאנחנו מדווחים על עליית מחירים בכמעט כל המגזרים, והיום מתברר כי התייקרות המזון לתינוקות מתגלגלת לציבור אחרי מספר חודשים שבהם הקמעונאיות ספגו את העלייה.
לפי פרסום של N12, החברות מטרנה, נוטרילון וסימילאק מייקרות את המוצרים שלהן בעשרות אחוזים גם ברשתות השיווק וגם בפארמים. לפי אתר פרייסז, נוטרילון בסופר-פארם עלה עד כה 57.50 שקל, והיום מחירו עלה ל-75 שקל. גם מטרנה אקסטרה קייר מתייקר בסופר-פארם מ-60 שקלים ל-69 שקלים.
התייקרות נראה גם אצל המתחרה BE פארם מבית שופרסל. סימילאק גולד שעלה עד כה 62.50 שקל הגיע עכשיו למחיר של 70 שקל, בעוד שמטרנה עלתה מ-62.50 ללא פחות מ-70 שקל. התייקרות נרשמה כמובן גם עבור מוצרים אחרים של החברות ובהם מטרנה צמחית, נוטרילון קומפורט ועוד.
ברשתות הגיבו על הידיעה ואמרו כי מדובר בביטול מבצעים, וכי כאמור הן כבר לא יכולות לספוג עליהן יותר את ההפסדים לאחר התייקרות המוצרים השונים. כעת, אם כן, ההשלכות של יוקר המחייה עוברות להורים שלבטח כבר מתמודדים עם התייקרות גם בענפים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה