בריאות

בעל בית הקפה הפופולרי בישראל חושף: "הפכתי לסיעודי מוחלט"

אסף בריט, הבעלים של קפה "התחתית", אחד מבתי הקפה המוכרים בתל אביב, מפרסם פוסט מבהיל באשר למצבו הבריאותי: "הסיוט הכי גדול שיכולתי לאחל לעצמי ברמה הפיזית התגשם. אני תלוי כולי באחרים"

מערכת ice |  1
בית קפה (צילום pexels)
המסעדן המוכר, אסף בריט, הבעלים של אחד מבתי הקפה האייקונים בעיר, קפה "תחתית", גרם היום (רביעי) לחשש גדול בקרב עוקביו ברשת X (טוויטר לשעבר), כשהעלה תמונה ממיטת בית החולים לצד כפתור קריאת המצוקה לצוות.
"מ-32,000 צעדים ביום לאפס אחד גדול. מעצמאות מוחלטת לסיעודי מוחלט. אני תלוי בשלט הזה. בתקווה שהם שמעו שקראתי להם כי הווריד נסתם, כי חייב עוד משכך, כי הכלי של הפיפי חייב ריקון", כתב.
בפוסט שנותר עמום בתחילה, בריט הבטיח שבקרוב יספר את כל הסיפור באשר לנסיבות מצבו: "בינתיים אני בתוך הסיפור". בין המגיבים הרבים שאיחלו למסעדן בריאות, הייתה גם נעה רוטמן, שביקשה לברר מה קרה לבריט וזכתה לתשובה שפיזרה מעט את המסתורין סביב הפוסט: "קטנוע, קרסול מרוסק, צלעות שבורות".   

צילום מתוך חשבון הטוויטר של אסף בריט @asafbryt
בריט, שהצליח למשוך ל"תחתית" את הברנז'ה התקשורתית והפך לדמות מוכרת בפני עצמה, סיפר בעבר על הפוסט טראומה ממנה סבל לאחר שנים של שירות כקצין בסיירת גולני. את הפוסט היום הוא סיים בנימה אופטימית: אני אנצח. אני אחזור לרוץ, לעבוד ולכתוב. להיות אבא... אז תנסו להשאיר לי מדינה לחזור אליה כשכל זה ייגמר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי? מה? קפה? (ל"ת)
    הכג 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור