בריאות

כוכבת הרשת חושפת את הדרמה הרפואית שעברה: "היה סיוט"

חן קורן, משתתפת ריאליטי האפייה "בייק אוף" וכוכבת הרשת, חשפה כי עברה הריון רצוף בדרמות רפואיות: "חשבתי שאני מאבדת את זה"
מערכת ice | 
לידה (צילום unsplash)
בלוגרית האוכל וכוכבת הרשת חן קורן, שהשתתפה בעבר בריאליטי האפייה של קשת 12 "בייק אוף", חשפה בפני העוקבים את הדרמה הרפואית שליוותה אותה במהלך ההריון האחרון.
קורן כתבה כי ההריון התחיל רגיל ואז לפתע היא החלה לסבול מגירודים בלתי נסבלים בכל הגוף: "בהתחלה זה היה בקטנה ולא הפריע, ואחרי כמה שבועות זה החמיר. גירודים בכל הגוף שבא להשתגע. הלכתי לישון בוכה, קמתי בוכה, ניסיתי הכל: גלוטן, ויטמינים, כל משחה שקיימת בארץ, עץ התה, קרן האייל, דבש, שיבולת שועל.. סטרואידים, דיקור, אנרגיות, מחשבות טובות. כלום לא עזר. הלכתי לישון עם שקיות קרח בכל המיטה, נרדמתי תוך כדי שאלון מגרד לי את הגב לאורך ולרוחב. זה היה סיוט מתמשך, וחשבתי שאני מאבדת את זה".
קורן הוסיפה כי הבינה שזה המצב והפסיקה להתלונן, היא חשבה שכך זה יישאר עד הלידה ואז נשלחה לבדיקות רבות כולל העמסת סוכר מורחבת: "נכנסתי לרוטינה של מקלחות קרות 3 פעמים ביום, קרמים, קרח, לילות ללא שינה וחיכיתי ללדת. כנראה באמת מתרגלים להכל. ואז הודיעו לי שיש לי ריבוי מים. תמיד יש לי ריבוי מים, בכל 4 ההריונות, ובכולם שלחו אותי לעשות העמסת סוכר 100. בבארי ושקד עשיתי ולא היתה לי סכרת הריון, בעמליה ופופו לא עשיתי, הבנתי כבר את הקטע שלי. אבל הפעם, נוסף על העמסת סוכר 100 שלחו אותי גם לסקירה מכוונת, ייעוץ גנטי, ייעוץ הריון בסיכון, מחלות זיהומיות, בדיקת מי שפיר, מה לא?".
לאחר מכן בייעוץ הגנטי נאמר לקורן כי יש 5 אחוזים סיכוי שלעובר יהיו מחלות גנטיות. לבסוף סיפרה קורן כי החליטה לחכות עד הלידה כי היא כבר הייתה בשבוע 35 ובלידה נולדה תינוקת בריאה. "הייתי חרדה ברמות כמו שמעולם לא הייתי", סיכמה קורן.
 

כזכור חן השתתפה יחד עם בן זוגה אלון בריאליטי האפייה והבישול של קשת 12 "בייק אוף", והשניים פרסמו תמונה משותפת ומרגשת בחשבון האינסטגרם של חן קורן על הלידה של בתם גלי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה