טלוויזיה

כוכבת הריאליטי של קשת 12 בבשורה מרגשת: "מחכה לך"

זוג כוכבי ריאליטי האפייה "בייק אוף", חן ואלון קורן, פרסמו שהם חובקים בת נוספת, חמישית במספר. בפוסט שעלה לאינסטגרם חשפה חן את שמה
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום shutterstock)

כוכבת הריאליטי "בייק אוף" חן קורן משתפת את העוקבים בבשורה המרגשת על לידת בתה החמישית.

חן השתתפה יחד עם בן זוגה אלון בריאליטי האפייה והבישול של קשת 12 "בייק אוף", והשניים פרסמו תמונה משותפת ומרגשת בחשבון האינסטגרם של חן קורן. 
 



בפוסט חשפה כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת כי החליטו לקרוא לבתם "גלי", מלשון "גאולה". "גלי שלי, שתדעי שאנחנו אף פעם לא מחליטים על שם לפני שנפגשים, אבל הפעם את היית ממש גלי. את יודעת, עם כל הקושי שעברתי בהריון איתך, בגוף ובנפש, כל כך הרבה הסתרות, כל כך הרבה סימני שאלה, הייתי מתבדחת עם ה' שאני מצפה מינימום ללדת את המשיח, לא פחות מזה", כתבה חן קורן.

היא הוסיפה לאחר מכן: "את גדלת לך שם בפנים, בתוך מלא מלא מים, לא ידעת מכלום (אולי הרגשת כמה בכיתי..) ואני בינתיים עשיתי עסקים עם הקב"ה. הצבתי תנאים, ניסחתי דרישות (אבל בסוף התפשרתי "רק תביא משהו שאתה יודע שאני אוכל להתמודד איתו. אל תנסה אותי, בלי משחקים"). בכל אופן, כששני סיפרה לי שלאחותי קוראים גלי ע"ש סבתא גאולה, לקחתי. את אולי לא המשיח אבל את בהחלט חלק מדור של גאולה.  את תביאי איתך משהו חדש. חוכמה שקטה, הקשבה. בלי להעמיס עליך יותר מדי, כן? את ים של גלים שקטים (ככל הנראה תלכי בדרך של אבא) העולם יבוא, ישב אצלך ואת פשוט תהיי, תעשי את הניגון שלך".
"מחכה כבר להכיר אותך עוד, ברוכה הבאה קטנה שלי, פתחי עיניים וגלי את כל האהבה שהכנו בשבילך", סיכמה קורן.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה