בריאות

ריקול לתוסף התזונה: זה המוצר שיורד מיידית מהמדפים בישראל

חברת אמברוזיה סופהרב מבקשת להודיע ללקוחותיה כי בבדיקה שנערכה במסגרת מערכת הבקרה העצמית התגלה גלוטן שאינו מסומן על תווית במוצר: תוסף התזונה גדילן מצוי
מערכת ice | 
צילום freepik
חברת אמברוזיה סופהרב הוציאה הבוקר (שישי) הודעת אזהרה דרמטית על ריקול של אחד ממוצריה. מדובר בתוסף התזונה גדילן מצוי, כאשר החברה מבקשת להודיע ללקוחותיה כי בבדיקה שנערכה במסגרת מערכת הבקרה העצמית התגלה גלוטן שאינו מסומן על התווית במוצרים ששווקו לציבור.
החברה מבקשת מלקוחותיה הרגישים לגלוטן לא לצרוך את המוצרים שתוקפם בין 08/2024 ועד 03/2027. מהחברה נמסר כי אין מניעה לצריכת המוצרים על ידי לקוחות שאינם רגישים לגלוטן. להלן פרטי המוצר: שם המוצר הוא גדילן מצוי, מספר הברקוד שמוטמע על המוצר הוא: 7290017243474.
מחברת אמברוזיה סופהרב נמסר בנוגע לריקול לתוסף התזונה כי "מתוך זהירות ואחריות כלפי לקוחותינו ובתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות החברה פועלת להורדת המוצר מהמדפים. לקוחות המבקשים להחזיר את המוצר יכולים לפנות לחברתנו ולקבל החזר כספי מלא בגינו". 
עוד נכתב בהודעה של החברה: "בכל שאלה הציבור מוזמן להתקשר לשירות הלקוחות לטלפון שמספרו: *2535 ונציגינו ישמחו לסייע". לסיום, החברה הצנצלה בפני לקוחותיה: "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ונמשיך לפעול למען הבטחת איכות ותקינות מוצרינו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה