כסף וצרכנות

ריקול לחטיף האהוב: זה המוצר שיורד מיידית מהמדפים בישראל

חברת בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ הוציאה הודעה על ריקול דרמטי במיוחד, במסגרתו היא קוראת להחזרת המוצר חטיף תפוחי אדמה (פרינגלס) בטעם ברביקיו 158 גרם, זאת לאחר שבבדיקה של משרד הבריאות נמצא כי הוא מכיל חלב, למרות שהדבר אינו רשום על האריזה
מערכת ice |  2
צילום freepik
חברת בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ הוציאה היום (חמישי) הודעה על ריקול דרמטי במיוחד, במסגרתו היא קוראת להחזרת המוצר חטיף תפוחי אדמה (פרינגלס) בטעם ברביקיו 158 גרם.
על פי חברת בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ, בבדיקה שנערכה על ידי שירות המזון במשרד הבריאות נמצא כי המוצר מכיל אלרגן מסוג חלב שאינו מסומן במידע על האלרגנים בתווית המוצר ואינו מופיע ברשימת הרכיבים.
להן פרטי המוצר שיורד מיידית מהמדפים בישראל: שם המוצר: חטיף תפוחי אדמה (פרינגלס) בטעם ברביקיו (צבע סגול) – יבואן: בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ. שם היצרן: קלוגס סנקס/פרינגלס מנופקטורינג קומפני, ארצות הברית. תאריך תפוגה: כל מוצרי חטיף תפוחי אדמה (פרינגלס) בטעם ברביקיו בהם לא מופיע אלרגן חלב וגלוטן (חיטה, שעורה) ברשימת האלרגנים. משקל האריזה של המוצר: 158 גרם, ברקוד: 038000183737.
הפרינגלס שיורד מהמדפים (צילום: בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ)

הפרינגלס שיורד מהמדפים (צילום: בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ)
מחברת בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ נמסר: "צרכנים בעלי אלרגיה לחלב ולאלרגנים הנוספים המופיעים בתווית המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו. בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות חברת בן שלוש יבוא וייצוא בע"מ אוספת את המוצר מדרכי השיווק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה פירסומת בחינם (ל"ת)
    מנשה 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרינגלס
    יהלום 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם רשימת המרכיבים הזוועתית והמרעילה חחח?
    סגור