בריאות

המרכז לרפואה אסתטית נסגר מיידית: רישיונו של הרופא נשלל

ד״ר מאיה בוטארה, רופאת מחוז צפון, חתמה היום על צו סגירה מינהלי ל"מרכז לרפואה אסתטית של ד"ר אחמד בדראן", ברח' העבודה 70-73, נוף הגליל. חשוב לציין כי רישיונו של הנ"ל מותלה, כלומר, חל עליו איסור לעסוק ברפואה

מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום shutterstock)
צו סגירה מנהלי נמסר למרכז לרפואה אסתטית של ד"ר אחמד בדראן ברחוב העבודה 70-73 בנוף הגליל על ידי ד״ר מאיה בוטארה, רופאת מחוז צפון, זאת לאחר שהתגלה כי במקום מתבצעות פעולות רפואיות אסורות לכאורה. רופאת המחוז הסבירה את הסיבות לסגירה.
"ביום 19.7 נערכה ע"י הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות ביקורת פתע במרפאה, וזאת בעקבות דיווח חריג מהמרכז הרפואי כרמל, לפיו מטופלת הגיעה עם סיבוכים לאחר קבלת הזרקות של חומר מילוי, לפי אמנזה אשר נלקחה בבית החולים 'כרמל', הוזרקה לה חומצה היאלרונית לשדיים ובידיה צילום של החומר שהוזרק לה מסוג "FILLER BODY", ACID HYALURINIC בנפח של 40-50CC לכל שד. לדברי ההזרקות נעשו על ידי ד"ר בדראן.

רישיונו המקצועי של ד"ר בדראן נתלה ע"י ועדת המשמעת של משרד הבריאות ולכן חל עליו איסור מוחלט לבצע כל טיפול/פעולה/ייעוץ רפואי למטופלים. למעשה משרישיונו נתלה כאמור, ד"ר בדראן חדל להיות "רופא מורשה" בהתאם להגדרה. ד"ר בדראן ממשיך להציג את עצמו ולהשתמש בתואר רופא בקרב ציבור המטופלים. שכן, במהלך הבקרה נצפו התעודות המעידות על הכשרתו כרופא שהן עדיין תלויות על קירות המרפאה, כך גם בשלט התלוי בכניסה למרפאה".
עוד הוסבר: "במסגרת הבקר, נמצאה מטופלת כשהיא שוכבת בזמן אמת על מיטת הטיפולים, כשליד המיטבה נמצאו מזרקים משומשים ועל המיטה ליד המטופלת נמצאה אמפולה פתוחה של חומר ESRACAIN דברים שיש בהם להעיד על מתן טיפול רפואי על ידי ד"ר בדראןץ. במהלך הבקרה נשמע ד"ר בדראן כשהוא מדבר בשפה הערבית כלפי המטופלת ומנה אותה שלא לגלות לצוות הבקרה על כך שקיבלה הזרקות לגופה".
לסיום קבעה רופאת המחוז: "לאור כל האמור לעיל, מצאתי כי הפעולות המבוצעות במרפאה בנוף הגליל אסורות ומסוכנות וההתנהלות הינה בדרך שאינה לטובתם, בריאותם או רווחתם של המטופלים בה. לפיכך, הריני מצווה לאלתר על הפסקת פעילות המרפאה לחלוטין. צו זה מחייב את הבעלים לא להפעיל את המרפאה ולא לקבל מטופלים חדשים או להמשיך לטפל במטופלים הקודמים ולא לעסוק בכל מה שקשור לטיפול רפואי בבני אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה