בריאות

משרד הבריאות: ליקויים תברואתיים חמורים בסניף מעדני הטלה בראשל"צ

בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי של מחוז מרכז במשרד הבריאות, הושמדו כ-120 ק"ג של מוצרי בשר ב'מעדני הטלה' בראשון לציון שאינם ראויים למאכל אדם. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי פיקוח ואכיפה למען שמירה על בריאות הציבור.
מערכת ice | 
בשרים (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
משרד הבריאות ביצע השמדת בשר באטליז "מעדני הטלה", רחוב הכשרת היישוב 5, בראשון לציון. היום (ראשון) ה-21.7.2024 בוצעה ביקורת של מחוז מרכז במשרד הבריאות, בשיתוף המחלקה הווטרינרית של עיריית ראשון לציון, באטליז שנקרא גם "מעדני הטלה רשת קצביות פרימיום בע"מ".
במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תברואיים והתנהלותיים חמורים, ובהם, מוצרים שאינם בתוקף, הקפאה והפשרה של בשרים בניגוד לחוק, וכן מזון שאופן אחזקתו בוצע בניגוד להנחיות באופן שעלול לסכן את בריאות הציבור.

בהוראת הרופא הווטרינר המחוזי של מחוז מרכז במשרד הבריאות, הושמדו כ-120 ק"ג של מוצרי בשר שאינם ראויים למאכל אדם. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי פיקוח ואכיפה למען שמירה על בריאות הציבור.
ניתן לעיין במדריך לקניה נכונה של בשר, עופות ודגים באתר משרד הבריאות: במשרד הבריאות מזהירים מפני רכישה של בשר לא ראוי למאכל אדם וממליצים לעקוב אחר הפרסומים השונים אודות השמדת המלאי וסגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה