בריאות

בשווי עשרות מיליוני שקלים: לאומית ומטב מקימות רשת חדשה בישראל

לאומית שרותי בריאות ועמותת מטב חוברות יחד להקמת רשת של בתי דיור מוגן, במחירים נוחים. במסגרת זו, רכשו השניים את בית הדיור המוגן "לב גנים" בנתניה בעסקה שהיקפה מוערכת בעשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
סניף לאומית שירותי בריאות (צילום יח"צ לאומית)
לאומית שרותי בריאות ועמותת מטב חוברות יחד להקמת רשת של בתי דיור מוגן, במחירים נוחים, על מנת לתת מענה למעמד הביניים. במסגרת צעד אסטרטגי זה, רכשו שני הארגונים יחד את בית הדיור המוגן "לב גנים" בנתניה בעסקה שהיקפה מוערכת בעשרות מיליוני שקלים. על פי פרטי ההסכם בחברה המשותפת לעמותת מטב 60 אחוזים וללאומית 40 אחוזים. העסקה תושלם בכפוף לאישור שרי האוצר והבריאות, משרד הרווחה ורשות התחרות.
בית "לב גנים" השוכן במערב העיר נתניה, במיקום נגיש מאד מכביש החוף, ובמרחק של 5 דקות נסיעה לחוף הים ולקניון "עיר ימים", הוא בית ייחודי באווירה קהילתית וחמה, עם יחס משפחתי בין אנשי הצוות והדיירים, ובין הדיירים לבין עצמם. הבית מספק לדיירים מעטפת בכל תחומי החיים, החל משירותי ניקיון וכביסה, דרך חוגים וסדנאות, וכלה בשמירה על כושר וליווי רפואי במידת הנדרש. המקום בניהולו של יוסי קפלן, מנהל וותיק ומוערך בענף.
יש להדגיש, כי מטב היא גם בעלת בית הדיור המוגן "בית הנשיא" בחדרה וכעת יחד עם לאומית, שעבורה זהו צעד אסטרטגי חשוב וראשוני, הן מתעתדות להקים רשת של בתי דיור מוגן, שהצעד הראשון שלה הוא רכישת "לב גנים".

 צילום: איציק בירן
חיים פרננדס מנכ"ל לאומית: "ההחלטה להיכנס לתחום הדיור המוגן נובעת מהראיה וההערכות להתמודדות עם הזדקנות האוכלוסייה בישראל בכלל. שיתוף הפעולה עם עמותת מטב יאפשר להנגיש  שירותים בתחום הדיור המוגן גם לאוכלוסייה ממעמד הביניים ויש לכך חשיבות רבה על רקע רמת המחירים הגבוהה שמאפיינת את התחום כיום. אני שמח על שיתוף הפעולה עם עמותת מטב, שהיא הארגון הגדול בארץ בתחום הסיעוד וכבר כיום פועלת בתחום הדיור המוגן".
עוד הוסיף פרננדס: "במבט רחב יותר חשוב להזכיר גם את המרכז הרפואי הגריאטרי החדש שנבנה בימים אלו על ציר ז'בוטינסקי, בין הערים רמת גן ובני ברק, בשותפות של חברת "בית הדר", חברת הכשרת היישוב ולאומית שייתן מענה חשוב עם פתיחתו לצרכים של האוכלוסייה בתחום ההנשמה, השיקום, הסיעוד וכיוצ"ב".
ליאור שטרסברג, מנכ"ל מטב, אומר: "ההחלטה על הקמת רשת דיור מוגן למעמד הבינים הנה חלק משמעותי מאסטרטגיית הצמיחה ופיתוח השירותים של מטב  לרווחתם ואיכות חייהם האזרחים הוותיקים בישראל. קצב הזדקנות האוכלוסייה בישראל נמצא במגמת עלייה משמעותית - כיום חיים בישראל למעלה ממיליון איש ואישה בני 65 ומעלה וההערכות הן כי בשנת 2040 מספרם יכפיל את עצמו".
עוד הוסיף שטרסברג: "נתונים אלו מחייבים פיתוח מענים חדשנים ומדויקים לציבור הוותיקים, ובכלל זה הנגשת דיור מוגן  איכותי למעמד הביניים בישראל.  אני שמח על השותפות עם לאומית שירותי בריאות וסמוך ובטוח שביחד נצליח להוביל שינוי ולתרום להזדקנותם בכבוד של האזרחים הוותיקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה