בריאות

קופת החולים המובילה בישראל נחשפת: מי זכתה במדד השירות?

נתוני רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מוכיחים: לאומית שירותי בריאות זכתה במקום הראשון במדד השירות לשנת 2023 בקטגוריית הביטוח הסיעודי של קופות החולים
מערכת ice | 
קופות חולים (צילום ויקפדיה, יחצ, פייסבוק/מכבי)
כמדי שנה, רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות של חברות הביטוח והחברות המנהלות המהווה כלי חשוב בידי הלקוחות בבואם לבחור גוף מוסדי ממנו ירכשו מוצר ביטוח, פנסיה או חיסכון. מטרת מדד השירות היא הגברת השקיפות לציבור החוסכים והמבוטחים לצד הגברת התחרות בתחום השירות.
לאומית שירותי בריאות גאה לעדכן כי על פי מדד השירות לשנת 2023 של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון – בקטגוריית הביטוח הסיעודי הקבוצתי של קופות החולים - לאומית זכתה במקום הראשון.

המדד שפורסם היום מדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות שהן מעניקות בתחומים שונים, וזאת על מנת לשפר את השירות ולהגביר את התחרות לטובת הצרכן. מדד השירות בתחום הביטוח הסיעודי בקופות החולים בוחן את מהירות הטיפול בתביעות ואת שיעור תשלום התביעות.
יש להדגיש, כי בדומה לשנה שעברה, גם השנה - הביטוח הסיעודי של לאומית שירותי בריאות בחברת הביטוח "מנורה מבטחים" זכה במקום הראשון בכל הפרמטרים, כאשר חלק לא מבוטל מהזכייה במקום הראשון נובעת גם ממהירות הטיפול בתביעות, כאשר בקריטריון זה לאומית מובילה בפער ניכר ואף רשמה שיפור לעומת השנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה