בריאות

הפאב האהוב בתל אביב נסגר מיידית: "סכנה לשלום המבלים"

בתאריך 12.7.24 סמוך לשעה 1:00 בעת שביצעו שוטרי הרישוי של מרחב ירקון  ושוטרי תחנת ת"א צפון בקרה במקום, התגלו לקויים רבים, לרבות ליקוי בטיחותי חמור המסכן את חיי המבלים: בפאב המצוי בקומה גבוהה של בניין ברחוב בן יהודה בת"א התגלה כי מעקה שהקיף את הגג היה חסר ופתוח בחלקו
מערכת ice | 
בר (אילוסטרציה) (צילום freepik)
דוברות המשטרה, שוטרי מרחב ירקון חתמו השבוע על צו סגירה לפאב בתל אביב, זאת עקב לקויים רבים שנמצאו במקום, כאשר בין היתר הבחינו הפקחים במעקה חסר בקומה גבוהה, אשר סיכן את המבלים.
במסגרת אכיפה משטרתית ממוקדת בעסקים אשר מתבצעת במטרה לשמור על בטחונו ושלומו של הציבור קיימה המשטרה השבוע (14.7.24) שימוע לבעלי פאב ברחוב בן יהודה בת"א, ומנהליו, בסיומו חתם קצין אגף המבצעים של תחנת ת"א צפון על צו סגירה מנהלי למשך 9 ימים בהתאם לסמכות המשטרה המוקנית לה עפ"י חוק רישוי עסקים סעיף 23 (א). 

כאמור, בתאריך 12.7.24 סמוך לשעה 1:00 בעת שביצעו שוטרי הרישוי של מרחב ירקון  ושוטרי תחנת ת"א צפון בקרה במקום, התגלו לקויים רבים, לרבות ליקוי בטיחותי חמור המסכן את חיי המבלים: בפאב המצוי בקומה גבוהה של בניין ברחוב בן יהודה בת"א התגלה כי מעקה שהקיף את הגג היה חסר ופתוח בחלקו, באופן אשר יצר סכנה בטיחותית ממשית לשלום עשרות רבות של המבלים במקום. 
במקום נמצאו לקויים נוספים לרבות פעילות ללא רישיון עסק וללא האישורים הנדרשים כחוק, בינהם אישורי המשטרה וכיבוי האש. בעלי העסק ומנהליו נחקרו באזהרה, ובעקבות החקירה פעלו שוטרי הרישוי במרחב ירקון ותחנת ת"א צפון לסגירתו. כאמור, ביום 14.7.24 נערך שימוע ובסיומו חתם קצין אגף המבצעים של תחנת ת"א צפון על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 9 ימים מיום 12.7.24 ועד ליום 21.7.24. החקירה בעניין בעלי העסק נמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה