בריאות

ריקול למוצר שיש לכל מרכיבי המשקפיים בישראל: :תחושת גירוי וצריבה

קריאה להשבת מוצר מסוג תמיסת  EVER CLEAN PLUS. הריקול מגיע לאחר. פניות שהתקבלו מלקוחות, בוצעה בדיקת איכות ע"י היצרן, אשר במהלכה התגלה כי טבליות הנטרול הנמכרות יחד עם התמיסה עלולות לא לעמוד במפרט זמן ההתמוססות שלהן

מערכת ice |  1
משקפיים (צילום freepik)
אם לאחרונה רכשתם תמיסת EVER CLEAN PLUS  אשר מיוצרת ע"י Avizor, ספרד ומשווקת בארץ ע"י קופרוויז'ן ישראל, אז כדאי שתדעו כי הוכרז ריקול למוצר ובקשה מהלקוחות להחזרתו באופן מידי.
 
הריקול מגיע עקב פניות שהתקבלו מלקוחות, בוצעה בדיקת איכות ע"י היצרן, אשר במהלכה התגלה כי טבליות הנטרול הנמכרות יחד עם התמיסה עלולות לא לעמוד במפרט זמן ההתמוססות שלהן. כתוצאה מכך, תיתכן תחושת גירוי ו/או צריבה בזמן הרכבת העדשות. יחד עם זאת, בשימוש נכון לפי הוראות השימוש, אין סכנה בריאותית משמעותית למשתמש. 
 
 
לכן, חברת Avizor קוראת להחזרת המוצר EVER CLEN PLUS משלושת האצוות הנ“ל: M230757, M230756 , M230835 את אצוות המוצר ניתן לראות בתחתית הקרטון. במידה ורכשת את המוצר עם אחת מהאצוות הנ"ל, ישנה המלצה כיצד לפעול.
החברה הודיעה: "אנא הפסיקו את השימוש בתמיסה, במקרה של גירוי ו/או צריבה, יש לפנות לרופא עיניים/ לאופטמטירסט מוסמך, פנו לחנות שממנה רכשתם את התמיסה והחזירו אותה אליה, קבלו תמיסה חלופית ללא עלות. אנו מתנצלים על חוסר הנוחות, ונשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה או בקשה נוספת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי... זה לבעלי משקפיים או לעדשות מגע? (ל"ת)
    חובש משקפיים 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור