בריאות

הזמר הישראלי האהוב הובהל לבית החולים: זה הניתוח שעבר

הזמר אביהו פנחסוב עבר בלילה ניתוח להסרת כיס המרה, אמור להשתחרר היום לביתו. פנחסוב במסר לקהל: ״תודה לכל מי שכתב ודאג ,מוזמנים להגיע ליפו עם סירים, לא הספקתי לבשל לשבת"
מערכת ice |  2
אביהו פנחסוב (צילום אביהו פנחסוב)
יום קשה עבר על אחד הזמרים האהובים בישראל ובוודאי מלאי האדרנלין בישראל, אביהו פנחסוב, אתמול (רביעי) פרסם פנחסוב כי הדרמות הרפואיות נמשכות. הוא שיתף כי חש ברע במהלך צילומים לסדרה חדשה אליה לוהק ומסוק נאלץ לפנות אותו לבית החולים ולאחר מכן התברר כי מדובר באבנים בכיס המרה
בתוך כך, הזמר אביהו פנחסוב עבר בלילה ניתוח להסרת כיס המרה, אמור להשתחרר היום לביתו. פנחסוב במסר לקהל: ״תודה לכל מי שכתב ודאג ,מוזמנים להגיע ליפו עם סירים, לא הספקתי לבשל לשבת״

פנחסוב נודע בזכות המרץ האדיר שלו, אותו הוא מעביר לקהל בכל אחת מהופעותיו, כך שלראות אותו במצב ירוד שכזה זה ללא ספק דבר חריג. אך על פי ההודעות שפרסם לאחר מכן, נראה כי הוא מתכוון לחזור לבמות במלוא המרץ..
 
בחשבון האינסטגרם של הזמר נכתב: "עדכון במצבו של אביהו: בנוסף לקורונה, התחילו כאבים חזקים שהתגלו כאבנים בכיס המרה, אביהו היה בצילומים לסדרה חדשה ונאלץ להתפנות במהלך הבוקר במסוק לניתוח בתל אביב, אביהו מוסר: ״קודם כל אני רוצה לבקש סליחה״. כפיצוי ביקש לסגור זמרת אופרה תזמורת אנדלוסית ושתי ג׳ירפות להופעות ביולי. שנהיה בריאים נתראה בשמחות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בריאות
    ארז 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביהו איש יקר עם לב ענק תרגיש טוב ותמשיך לשמח אותנו אין הרבה כמוך רק בריאות חבר מהמשפחה של סוזי
    סגור
  • 1.
    מסוק, לא עפנו קצת? (ל"ת)
    ישראלית 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור