תרבות ופנאי

אביהו פנחסוב עצר את הצילומים ופונה במסוק: "התחילו כאבים חזקים"

לאחר שפרסם כי חלה בקורונה ונאלץ לדחות שתי הופעות שלו, הדרמות לא עוזבות את אביהו פנחסוב. במהלך צילומים, הזמר הובהל במסוק לבית החולים לאחר שחש ברע. "התחילו כאבים חזקים", סיפר הזמר
מערכת ice | 
אביהו פנחסוב (צילום צילום מסך מתוך האינסטגרם של אביהו פנחסוב)
אחד הזמרים האהובים בישראל ובוודאי מלאי האדרנלין בישראל, אביהו פנחסוב, פרסם כי הוא חלה בקורונה ובעקבות כך נאלץ לדחות שתי הופעות שלו. בהודעה למעריצים הוא התנצל ופרסם כי מי שרכש כרטיס יוכל להגיע להופעה בתאריכים החדשים שנקבעו.
פנחסוב נודע בזכות המרץ האדיר שלו, אותו הוא מעביר לקהל בכל אחת מהופעותיו, כך שלראות אותו במצב ירוד שכזה זה ללא ספק דבר חריג. אך על פי ההודעות שפרסם לאחר מכן, נראה כי הוא מתכוון לחזור לבמות במלוא המרץ.
בנוסף, אתמול (רביעי) פרסם פנחסוב כי הדרמות הרפואיות נמשכות. הוא שיתף כי חש ברע במהלך צילומים לסדרה חדשה אליה לוהק ומסוק נאלץ לפנות אותו לבית החולים ולאחר מכן התברר כי מדובר באבנים בכיס המרה.
 
בחשבון האינסטגרם של הזמר נכתב: "עדכון במצבו של אביהו: בנוסף לקורונה, התחילו כאבים חזקים שהתגלו כאבנים בכיס המרה, אביהו היה בצילומים לסדרה חדשה ונאלץ להתפנות במהלך הבוקר במסוק לניתוח בתל אביב, אביהו מוסר: ״קודם כל אני רוצה לבקש סליחה״. כפיצוי ביקש לסגור זמרת אופרה תזמורת אנדלוסית ושתי ג׳ירפות להופעות ביולי. שנהיה בריאים נתראה בשמחות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה