בריאות

החופש הגדול בפתח: כך תגנו על ילדיכם במרחב הביתי

שקעים בקיר, מדיח כלים או סתם פתיחת המקרר - כולם יכולים להוות סכנה עבור ילדים שנמצאים בבית. שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר של מותג מכשירי החשמל Beko בישראל, ערך רשימה של טיפים שיעזרו לכם לשמור על סביבה בטוחה. וגם: כיצד כדאי לטעון את המחשב הנייד?
מערכת ice | 
פעוט (צילום pixabay)
החופש הגדול עומד להתחיל, ויחד עם קייטנות, בילויים בחוף הים וארטיקים, ילדים רבים צפויים לבלות שעות רבות בבית. שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר של מותג מכשירי החשמל Beko בישראל אסף רשימה של טיפים על מנת להגן על ביטחון הילדים בבית ולעבור את החופש הגדול בבטחה. 
"חשוב לשים לב למכשירים השונים בביתנו", מסר רחמים. בין המקומות המסוכנים בבית הוא אזור הכיריים, בין אם מדובר בכיריים חשמליות או מסוג גז. חשוב להקפיד על הצבת המחבתות והסירים בחלקן הפנימי של הכיריים, לא להשאיר להבה ללא השגחה ואם הילדים נשארים לבד בבית להרחיק מהישג ידם את את הגפרורים והמצתים. 
השקעים החשמליים הם נקודה מסוכנת נוספת בבית. רחמים ממליץ שלא להעמיס על השקעים עם מספר רב של מפצלים. הסיבה לכך היא שעומס שכזה עלול לגרום להתחממות של השקע ולקצר חשמלי. אחת הסיבות העיקריות לשריפות בבית היא כבלים פגומים, ולכן כדאי לבדוק את תקינותם מידי פעם. גם את הבטריות של מחשבים ניידים או סוללות נטענות כדי לא להשאיר טעונות ללא השגחה. כאשר הם בטעינה, ממליץ רחמים להשאיר אותם על משטח בטוח כמו שיש או שולחן יציב. 
ילדים קטנים עשויים להיכנס בטעות או מתוך משחק לתוך חללים מסוכנים כמו מכונות כביסה או מדיח כלים. גם נוזלי הכביסה והמדיח מהווים סכנה ועל כן יש להרחיק אותם מהישג ידם של הילדים. הקפידו על סגירה מלאה של הדלתות של המכשירים החשמליים על מנת להגן על ילדכם. את דלת המקרר כמובן שאי אפשר להשאיר סגורה, במיוחד שמדובר בילדים מבוגרים יותר שלוקחים אוכל לעצמם, אך הקפידו לשמור מוצרים מסוכנים (אלכוהול, מוצרים שבירים, סירים כבדים) במדפים גבוהים שלא יוכלו להגיע אליהם.
"יש עוד סכנות רבות שאורבות לילדינו, בבית ומחוצה לו, ואנחנו לא תמיד יכולים להיות שם ולהשגיח עליהם. לכן חשוב מאוד להקדיש לנושא מספר דקות של מחשבה, לערוך סיור קצר ברחבי הבית ולחפש את נקודות התורפה הבטיחותיות שלנו, שעלולות לפגוע בילדים. הכנה מראש ותשומת לב יבטיחו קיץ מהנה ובטוח", מסר אלון רחמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה