בריאות

הדרמה הרפואית של הכוכב הבינלאומי: השומה התמימה התבררה כסרטן קטלני

קווין ג'ונאס משלישיית האחים ג'ונאס חשף במהלך סרטון שפרסם ברשת החברתית אינסטגרם כי הוא אובחן כסובל מסרטן העור. "עכשיו אני צריך לעבור ניתוח כדי להסיר אותו", שיתף את עוקביו. אחרי ההליך סיפר: "עכשיו הגיע הזמן להחלים"

מערכת ice | 
קווין ג'ונאס (צילום אינסטגרם)
קווין ג'ונאס משלישיית האחים ג'ונאס חשף במהלך סרטון שפרסם ברשת החברתית אינסטגרם כי הוא אובחן כסובל מסרטן העור ועבר הליך כירורגי במטרה להסיר שומה סרטנית. "זו תזכורת חברית לבדוק את השומות שלכם", כתב האח הבכור בליווי סרטון שצילם לפני ואחרי ההליך הרפואי החריג.
"כן, זה קצת סרטן עור שהתחיל להתפתח, ועכשיו אני צריך לעבור ניתוח כדי להסיר אותו", סיפר ג'ונאס לצופים. על פי דיווח N12, השומה החשודה של ג'ונאס התנוססה על הצד הימני של מצחו, והוסרה. אחרי ההליך סיפר ג'ונאס לעוקביו: "עכשיו הגיע הזמן להחלים. אל תשכחו לבדוק את השומות שלכם".
 

שומה היא מקבץ של מלנוציטים רבים בנקודה אחת. שומות הן גידולים שפירים שמופיעים על פני העור. למרבית האנשים בהירי העור כ-10 עד 50 שומות בגופם, אך ישנם מקרים בהם מצויות עד כ-100 שומות בגוף. על פי האגודה למלחמה בסרטן, מלנומה היא גידול מהיר של תאי המלנוציטים בעור. גידול סרטני זה מתחיל בדרך כלל בעור או בשומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה