בריאות

השניצל הקפוא מסכן אתכם? "צריכתם יכולה להוביל למוות"

לקוחה רכשה שניצל מוקפא של חברת טבעול בסופר. לתדהמתה, השקית הייתה מנופחת באופן חריג. דנית, שצורכת לעתים קרובות מוצרים מוקפאים, מעולם לא נתקלה בתופעה כזו בעבר. טבעול ענתה לטענות
מערכת ice | 
בשר להשמדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
על פי פרסום של מאקו, דנית, תושבת מרכז הארץ, חוותה חוויה מטרידה השבוע כשניגשה למקפיא כדי לשלוף שניצל מוקפא של חברת טבעול שרכשה בסופר. לתדהמתה, השקית הייתה מנופחת באופן חריג. דנית, שצורכת לעתים קרובות מוצרים מוקפאים, מעולם לא נתקלה בתופעה כזו בעבר. 
כשפנתה לחברת טבעול, הובהר לה שהשקית המנופחת מצביעה על כך שהמוצר עבר תהליך קלקול ואינו ראוי לצריכה. הסיבה הסבירה לכך היא תנאי אחסון לקויים במקום הרכישה, שגרמו להתפתחות מיקרוביאלית במוצר.

ד"ר יוחנן ערבות, טכנולוג מזון בכיר, מזהיר במאקו כי צריכת מוצר מוקפא שהשקית שלו מנופחת עלולה להיות מסוכנת למדי. "מראה כזה עשוי להעיד על קלקול מיקרוביאלי חמור, שיכול לנבוע מאחסון לקוי, הפשרה והקפאה מחדש, אריזה לא נכונה או בעיות בייצור," מסביר ערבות. "במקרים קיצוניים, עלולים להתפתח במוצר חיידקים קטלניים כמו ליסטריה או בוטוליזם, שצריכתם יכולה להוביל למוות."
כמו כן, ערבות גם ממליץ שבמקרה של שקית מנופחת של מוצר מוקפא, יש להימנע לחלוטין מצריכת המוצר ולשלוח אותו לבדיקה במעבדה. "זה המהלך הבטוח היחיד במצב כזה," הוא מסכם.
התגובה של חברת טבעול לכתבה: "מוצרי טבעול מיוצרים ומופצים על פי הסטנדרטים הגבוהים בעולם. ככל הנראה מדובר במקרה חריג של אחסון לקוי של המוצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה