נדל"ן ותשתיות

שכונה חדשה בעיר שניצלה ב-7/10: זו ההטבה לזוגות צעירים

יורו ישראל יוצאת בשיווק של פרויקט חדש בנתיבות הכולל 350 יח"ד ושטחי מסחר. לדברי החברה, ההון העצמי הוא החסם העיקרי של זוגות צעירים לרכוש דירה, והחברה מאפשרת להם לחסוך את ההון העצמי בתשלומים על חשבון מחיר הדירה
מערכת ice | 
פרויקט יורו GLOW בנתיבות (צילום הדמיה סנפשוט)
חברת יורו ישראל יוצאת בשיווק פרויקט "יורו GLOW" בנתיבות, בשכונת מעלות הנחל החדשה שנבנית בעיר. הפרויקט כולל 350 יחידות דיור ב-15 בניינים בני 9 קומות ו-5 קוממות, כמו גם שטחי מסחר ושטחים משותפים לרווחת הדיירים. יורו זכתה במכרז רמ"י לקרקע בחודש דצמבר 2023.
החברה מוציאה כעת לשיווק את השלב הראשון של הפרויקט, הכולל 140 יח"ד ב-4 בניינים בני 5 קומות ו-2 בניינים בני 9 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות 3, 4, 4.5, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כל דירה תקבל חניה ומחסן. הפרויקט כולל גם לובי מעוצב וגבוה, מועדון דיירים, חדר אופנים ועגלות, ומעליות מהירות. יהיה גם פיתוח סביבתי המתוכנן על ידי יועץ פיתוח. דירות 3 חדרים יימכרו החל מ-1.28 מיליון שקל. הפרויקט קרוב לפארקים ירוקים, לאגם של העיר נתיבות ולפארק ייחודי שמתוכנן ובו מתקני משחקים מיוחדים. על התכנון אחראי משרד אילן לוי אדריכלים.
שכונת מעלות הנחל בנתיבות נבנית במסגרת תמ"ל 1051 שקודמה ע"י הותמ"ל. לפי התוכנית, בשכונה ייבנו כ-3,500 דירות וכ-1,800 מ"ר בשטחי מסחר ותעסוקה.
לרגל היציאה לשיווק, יורו ישראל יוצאת בהטבה לרוכשי הדירות בפרויקט שזוהי דירתם הראשונה (בעיקר זוגות צעירים). ברוח התקופה, במצב שבו אחד מבני הזוג שירת בצבא, בביטחון או בתחום הרפואה ואשר תורם למאמץ המלחמתי, החברה מאפשרת לשלם 7% ממחיר הדירה במעמד הרכישה, ואת היתרה עד ל-25% ממחיר הדירה ב-36 תשלומים חודשיים עד למסירה. אם מדובר בדירת 3 חדרים שמוצעת למכירה בפרויקט תמורת החל מ-1.280 מיליון שקל, הרוכשים ישלמו 6,555 שקל בכל חודש.
 
לדברי החברה, ההטבה מחליפה למעשה את המשכנתא מהבנק, ומסייעת לזוגות צעירים שלא מצליחים לגייס את ההון העצמי המינימלי לרכישת דירה כפי שדורש הבנק. כך, הם ישלמו סכום קבוע בכל חודש, ולאחר 36 חודשים ייקחו משכנתא מהבנק ל-75% הנותרים מהתשלום. המבצע תקף עד ל-15 ביוני או ל-30 דירות ראשונות.
עפרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי יורו ישראל, מציינת כי "לאחר שיחות רבות שקיימנו עם זוגות צעירים מחוסרי דירות, ולאור היכרות עמוקה שלי עם המערכת הבנקאית, הבנו שהחסם המרכזי העומד בפניהם הוא גיוס ההון העצמי המינימלי לרכישה. זאת למרות ששני בני הזוג עובדים ואף משתכרים ברמה טובה יחסית. לכן חשבנו להציע להם הטבה שאין כמותה בענף הדיור  שתסייע להם לעשות את הצעד הראשון לדירה שהם חולמים עליה. הבנו שהזוגות הצעירים מתקשים לחסוך את הכסף לאורך שנים, בין היתר על רקע יוקר המחיה בישראל, ומשכך ההטבה שלנו תהווה עבורם התחייבות כספית שהם יכולים לעמוד בה. החברה מצידה לוקחת על עצמה את המימון של ההון העצמי הראשוני שדורש הבנק המלווה. תנאי ההטבה שלנו גמישים מאוד והיא מיועדת בעיקר לזוגות צעירים ולא למשקיעים – זו אמירה חברתית מובהקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה