בריאות

דרמה במלון הרודס באילת: שריפה פרצה וגרמה נזק רב

שריפה פרצה במלון הרודס בוטיק באילת - ללא נפגעים. צוותי כיבוי אש מהעיר הגיעו במהירות למקום והשתמשו במנוף כיבוי כדי להשתלט על השריפה תוך זמן קצר. מרשות הכבאות נמסר כי האירוע החל בשריפה במרפסת סוויטה בקומה ה-12, אך פעולה מהירה מנעה התפשטות האש אל תוך המבנה ונזק רב לרכוש
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
בהלה באילת היום (שבת) כאשר שריפה פרצה בשעות הצהריים במלון הרודס בוטיק, חלק ממתחם ארמונות הרודס באילת. האש והעשן שהיתמרו מראש המלון נראו למרחוק, לאחר שפרגולה בגג המלון עלתה באש. 
צוותי כיבוי אש מהעיר הגיעו במהירות למקום והשתמשו במנוף כיבוי כדי להשתלט על השריפה תוך זמן קצר. מרשות הכבאות נמסר כי האירוע החל בשריפה במרפסת סוויטה בקומה ה-12, אך פעולה מהירה מנעה התפשטות האש אל תוך המבנה ונזק רב לרכוש.

בוצעו גם סריקות במלון לאיתור לכודים או נפגעים, אך באירוע לא היו נפגעים. חוקר דליקות כבר החל לחקור את נסיבות פרוץ השריפה. נגרם נזק לציוד בגג המלון. מהמלון נמסר כי "צוות המלון פעל יחד עם צוות כיבוי האש והשתלטו תוך זמן קצר על האירוע, שהסתיים במהרה ללא נפגעים עם חזרה מלאה לשגרה".
האירוע התרחש בעיצומו של יום שרבי במיוחד באילת עם טמפרטורות של כ-43 מעלות צלזיוס. אתמול נרשמה שריפה דומה במחסן עם חומרי פלסטיק בראשון לציון, שהעשן ממנה נראה והורגש גם בערים הסמוכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה