בריאות

טלטלה במפעל הפיס: כך הניתוח שהסתבך כמעט הביא למותו של היו"ר

יו״ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, חווה דרמה רפואית ענקית אחרי שבעקבות שבר בעצם הירך, הוא עבר ניתוח בבית חולים, שם איבד את ההכרה למשך 42 שעות והוא נמצא בשיקום בבית החולים איכילוב
מערכת ice | 
טיפול רפואי (צילום shutterstock)
יו״ר מפעל הפיס, אביגדור יצחקי, חווה דרמה רפואית מטלטלת במיוחד אחרי שלפני שלושה שבועות, שבר את עצם הירך שלו מה שאילץ אותו לעבור ניתוח בבית החולים.
אלא שהיום (שישי) פורסם ב-TMI כי הניתוח שעבר יצחקי הסתבך, וכמעט הביא למותו אחרי שהוא איבד הכרה למשך 42 שעות. בסופו של דבר, הוא התעורר, וכעת הוא נמצא בשיקום בבית החולים איכילוב. 
כזכור, עינב בובליל, אושיית הרשת שזכורה לכולנו מהעונה הראשונה של "האח הגדול", שם כיכבה יחד עם אביה יוסי בובליל, חשפה השבוע בפני העוקבים שלה באינסטגרם את המצב הרפואי הקשה אליו נקלעה לאחרונה.
אושיית הרשת סיפרה: "יש לי בלטים בעורף, ובחודש האחרון יש לי כאבי תופת. אני הולכת נגד הבריאות שלי, ועושה ועושה ועושה בכל זאת, אבל השבוע כבר לא יכולתי יותר. הסיבה שאני תמיד עם העורף למטה כשאני מבשלת, כשאני מאפרת וכשאני בטלפון היא פשוט שיש לי כאבי תופת בשכמות, בעורף ובידיים. אז היא באה לבשל כי פיזית לא יכולתי לחתוך ולהכין. קבעתי תור שוב לסי.טי ולעוד רופאים לראות מה אני עושה עם זה. בעזרת השם בריאות איתנה לכולן ולי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה