בריאות

מהפכה בתחום הבריאות: זו הפלטפורמה שמפחיתה את שיעור האשפוזים

FeelBetter  מודיעה על הרחבת השותפות עם לאומית שירותי בריאות. הרחבת השותפות מגיעה בעקבות ממצאים שנאספו במהלך מעל 12 חודשים עבור למעלה מ-170 אלף מטופלי לאומית, שמציגים שהפלטפורמה מפחיתה את שיעור האשפוזים ברי-המניעה בקרב מטופלים מרובי-תרופות בסיכון גבוה ב-24%

מערכת ice | 
בתי חולים-אילוסטרציה (צילום freepik)
FeelBetter, ספקית מובילה של טכנולוגיה לניהול איזון תרופתי במטופלים וחלוצת הבינה הפרמקו-קלינית, הכריזה היום (חמישי) על הרחבת השותפות עם לאומית שירותי בריאות. הרחבת שיתוף הפעולה עם לאומית החלה כתוצאה ממספר ממצאים שנאספו במהלך מעל 12 החודשים האחרונים עבור יותר מ-170 מטופלי לאומית.
אותם ממצאים מצביעים על כך שהפלטפורמה של FeelBetter מפחיתה את שיעור האשפוזים ברי-המניעה בקרב מטופלים מרובי-תרופות בסיכון גבוה ב-24%, ומעלה את שיעור ההתערבויות הרפואיות, כולל שינויים יזומים במשטרי התרופות, בכ-350%. בנוסף, הפלטפורמה של FeelBetter אִפשרה ללאומית לייעל את הקצאת המשאבים בקרב עובדיה, מה שהגדיל את ההספק של הרוקחים הקליניים עד פי חמש.
פרופ' שלמה וינקר, סמנכ"ל הרפואה של לאומית שירותי בריאות: "בייחוד בקרב בני הגיל השלישי, כשהמטופל נוטל חמש או יותר תרופות במקביל עבור מספר מחלות כרוניות שונות, זה מוביל לתופעות לוואי, אשפוזים מיותרים, ולעיתים גם מוות בטרם עת. בלאומית, אנו מחויבים להתמודד עם האתגר הבריאותי ההולך וגדל של ריבוי תרופות, בכדי לשפר את המדדים הרפואיים ואת איכות החיים של מטופלינו".
כידוע, השתיים החלו בשיתוף הפעולה כבר בשנת 2022, במסגרת מהלך שהוגדר כהצלחה של הטכנולוגיה בשיפור תוצאות הטיפול והיעילות התפעולית. במהלך החדש שעליו הכריזה היום (חמישי) חברת FeelBetter, לאומית מרחיבה את השימוש בפלטפורמה מבוססת הבינה המלאכותית שמשמשת בימים אלו את כלל הרוקחים בקופה ואת רופאה המשפחה – בכדי לתמוך באופטימיזציה של התרופות עבור מטופלים מורכבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה