בריאות

סכנה לבריאות הציבור: נתפסו 12,000 ביצים מוברחות

בשיתוף פעולה עם מועצת הלול נעצרו שני חשודים שניסו להכניס את המוצר לארץ. הברחות שכאלו מסכנות את בריאות הציבור ועלולות לגרום למחלות מסוכנות. שני החשודים נעצרו וביציהם הוחרמו
מערכת ice | 
הברחת ביצים לישראל (צילום דוברות המשטרה)
המאבק בהברחות נמשך, והפעם במקום סמים - ביצים. לוחמי משמר הגבול עצרו רכב שהסיע 12,000 ביצים מוברחות ללא פיקוח בדרום הארץ. אתמול (רביעי), במהלך פעולה של מג"ב בשיתוף מועצת הלול בכביש 358 נעצרה מכונית חשודה. צפו בתיעוד מתא המטען של המכונית החשודה:

סכנה משמעותית. הביצים הלא מפוקחות שנתפסו קרדיט: דוברות המשטרה 
הלוחמים זיהו את הרכב החשוד שהגיע מכיוון מעבר נגוהות שנמצא בסמוך למושב שקף בדרום. בעקבות החשד חסמו הלוחמים את הרכב ועצרו אותו. בתוכו נמצאו שני חשודים ו-12,000 ביצים שניסו להבריח לתוך הארץ ללא פיקוח. בהודעה ששחררה דוברות משטרת ישראל נמסר כי שני החשודים הם תושבי ירושלים. עוד מסרו כי החשודים והביצים שניסו להבריח הועברו לחקירה במועצת הלול. 
מכירת ביצים לא מפוקחות עלולה להוביל לסכנה לבריאות הציבור. ביצים אלו עלולות לגרום למחלות אצל מי שאוכל אותן ובעקבות כך אף ליצור עומס חמור על בתי החולים. אפשר להימנע מרכישת ביצים לא מפוקחות על ידי קניית ביצים במקומות מסודרים. בנוסף, כדאי לבדוק שהן ארוזות ושמוטבעת עליהן חותמת כנדרש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה