בעולם

טרגדיה: השחקן האהוב ושתי בנותיו נהרגו בתאונת מסוק

כריסטיאן אוליבר, שהופיע בשורה של סרטים כולל אינדיאנה ג'ונס בשנה שעברה, נהרג בהתרסקות של מטוס ליד הקריביים עם שתי בנותיו והטייס
מערכת ice |  1
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשורה עצובה מאוד נחתה על עולם התרבות העולמי. השחקן כריסטיאן אוליבר יחד עם שתי בנותיו הקטנות והטייס של המטוס בו המריאו, מתו בהתרסקות טראגית ליד אי בקריביים ביום חמישי האחרון, כך על פי הודעה של משטרת סנט וינסנט.
הטייס רוברט זאקס, שנהרג גם הוא בהתרסקות היה הבעלים של המטוס הקטן, כאשר המקום בו התרחשה התאונה שהביאה לקיפוח חייהם של הארבעה, נמצא בסמוך לאי קטן בגרנדינים.

המשטרה הסבירה בהודעתה לתקשורת: "רגעים לאחר ההמראה, המטוס חווה קשיים וצנח לתוך האוקיינוס, "דייגים וצוללנים הגיעו לזירת האירוע בסירותיהם כדי להגיש סיוע. משמר החופים של SVG נסע במהירות לחוות פאג'ט בקיה, כדי להוביל את מאמצי החילוץ".
מהמין נמשו גופותיהם של אוליבר, בנותיו וזאקס נמצאו וכמובן שמותם נקבע במקום על ידי צוות החילוץ. הם הועברו לסנט וינסנט ונלקחו לקינגסטאון, שם ינותחו גופותיהם באופן רשמי לפני שיועברו לידי המשפחות.
אוליבר שיחק ב-2023 ב-"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" וכן גילם נהג מירוץ בשם סנייק אוילר ב"ספיד רייסר". השתתף גם "Sense8", "מפקח ג'ורג' בעדינות", "מועדון הבייביסיטרים", "הצלצול הגואל: הכיתה החדשה" ועוד שורה של הופעות על המסך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קורה
    אייל 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עובדה שקרה.
    סגור