בעולם

אסון בטוקיו: מטוס עם מאות נוסעים עלה באש

מטוס שנחת בטוקיו, ככל הנראה התנגש בכלי טיס אחר והחל לעלות באש כשבתוכו כ-370 נוסעים שחולצו, חמישה מששת נוסעי מטוס משמר החופים נעדרים.
מערכת ice | 
שריפה (צילום shutterstock)
מטוס עם כ-370 נוסעים עלה היום (שלישי) בלהבות בנמל התעופה האנדה בטוקיו שביפן, אחרי שככל הנראה התנגש עם מטוס של משמר החופים - כך דווח על ידי כלי תקשורת במדינה.
בסרטונים ובתמונות שתועדו בנמל התעופה האנדה, עולות להבות גדולות ועשן שחור סמיך מהמטוס של חברת התעופה Japan Airlines. מהפרטים שידועים נכון לעכשיו, מדובר במטוס איירבוס Airbus A350 שככל הנראה התנגש במטוס אחר על המטוס, על פי ההערכות, היו 367 נוסעים – שחולצו מהמטוס יחד עם הצוות, בעוד שחמישה מששת נוסעי מטוס משמר החופים מוגדרים נעדרים. כמות גדולה של משאיות כיבוי נמצאות בנמל התעופה ועל המסלול שבוער בעצמו, לפי דיווחים מהאזור.
זאת לאחר מה שהתרחש ביפן אתמול, (שני) הורגשו שתי רעידות אדמה באי הונשו ביפן, הראשונה בעוצמה של 7.6 לפי סולם מגניטודה ומספר דקות לאחריה רעידת משנה בעוצמה של 6.4.
הרעידה הראשונה והחזקה מביניהן הייתה בעומק נמוך של 10 ק"מ ולכן יצאה התרעה של צונאמי בכל האי. כזכור, רעש האדמה הכי חזק שהיכה ביפן והיה בין החזקים שתועדו בהיסטוריה אירע במרץ 2011.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה