בעולם

טסלה מסתערת על ענף חדש: זה העסק המפתיע שפתחה

חברת טסלה פרסמה היום כי קיבלה אישור לפתיחת דיינר וקולנוע דרייב -אין בלוס אנג'לס. המקום זכה לעיצוב וינטג' לצד מטעני מכוניות טסלה בחניה 
מערכת ice |  4
אילון מאסק (צילום shutterstock)
בזמן שמנכ"ל החברה אילון מאסק עסוק עד הראש בענייני ניהול טוויטר וסוגיית הקרב עם מארק צוקרברג, ומקביל החברה שלו עסוקה בשיפור המכוניות החדשות של החברה, היא קיבלה אישור לפתוח דיינר וקולנוע דרייב אין בלוס אנג'לס.  
 
על פי הדיווחים, מסעדת הדיינר וקולנוע הדרייב-אין החדש של החברה נמצא באזור Santa Monica Boulevard. התמונות והקונספט שפרסמה החברה מציגים בניין בעל אסתטיקה נוסטלגית ועיצוב שמושפע של דיינרים אמריקאים קלאסיים אבל עם נוכחות מטעני המכוניות של טסלה במגרש החניה.
למרות שלא מוצג באמנות הקונספט, נהגים שמטעינים את המכוניות שלהם יוכלו אולי לצפות בקטעי סרטים ואולי גם ליהנות מהמבורגרים ומילקשייק. כן, קטעי סרטים. אם להאמין לציוץ של מאסק, רק קטעים יוצגו. אז שוב, זה כנראה בגלל שלמטעני טסלה לא לוקח יותר מדי זמן להיטען.
 

כזכור, החברה עושה מהלכים רבים כדי להישאר רלוונטית. רק היום פורסם על כך שהחברה מזמינה את לקוחותיה ברחבי אירופה וגם בישראל ליהנות היום מטעינת חשמל חינם. כחלק מחגיגות הקיץ החשמלי של טסלה המציין 10 שנים לפתיחת הסופרצ'ארג'ר הראשון של החברה באירופה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חשמליות? הקונים אכלו אותה מכל הכוונים. עדיין מקרינות
    ג'ק פרקש 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעל 0.5 מיחגאוס במושבים האחוריים היכם שהילדים הצעירים יושבים . השתגעתם לגמרי ? הורים ???!
    סגור
  • 2.
    שטויות
    רפי הישר 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עסק חדש ? נראה כאילו נכנסו לפיתוח חדש של רכב !
    סגור
  • 1.
    אוטו נהדר. רמת שרות אפס. אין חלפים ותור של חודשיל לכניס (ל"ת)
    בלה 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא רק טסלה, בארץ אין מוסך מורשה אחד ראוי .
    לקוח מודאג 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המוסכים כולל, ובעיקר המורשים רמת שירות זוועה, שלא נדבר על מקצועיות, אבל בחשבון בסוף דוחפים לנו גם את התאריך. יצא לי להיות בכמה מוסכים בחול בעיקר באירופה, שירות אדיבות ומקצוענות שאין לתאר. והמחיר שווה לכל כיס ושווה כל שקל. חבל שלא שולחים את אותם מנהלי מוסכים והמכונאים שלהם להשתלמות.
    סגור