רכב

רק היום: טסלה מעניקה ללקוחותיה מתנה שווה בחינם

חברת טסלה חוגגת 10 שנים לעמדות טעינת הסופרצ'ארגר באירופה, ומספקת חשמל חינם בעמדות הטעינה כולל בישראל. אבל כדי ליהנות מההטבה תצטרכו להזדרז, כי היא מסתיימת בסוף היום
מערכת ice |  1
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
יצרנית הרכב החשמלי טסלה מזמינה את לקוחותיה ברחבי אירופה וגם בישראל ליהנות היום מטעינת חשמל חינם. המבצע ליום אחד בלבד - 29 באוגוסט – והוא מהווה חלק מחגיגות הקיץ החשמלי של טסלה המציין 10 שנים לפתיחת הסופרצ'ארג'ר הראשון של החברה באירופה.
ברחבי העולם הטעינה חינם פתוחה לנהגים של רכבי טסלה ולכלל הרכבים החשמליים שאינם של טסלה, אולם בישראל רק בעלי טסלה ייהנו ממנו.

טסלה מסרה כי המהלך הוא "אות הוקרה לקהילת טסלה שתרמה להפיכת רשת הסופרצ'ארג'ר לגדולה, האמינה ביותר ואחת מרשתות הטעינה המהירה הטובות באירופה". לבעלי רכבים חשמליים אחרים, טסלה הוסיפה: "זו הזדמנות מצוינת לבחון את הרשת ולהרחיב מאוד את אפשרויות הטעינה שלכם".
בישראל יש למעלה מ-16 אלף רכבי טסלה שיוכלו ליהנות מהמבצע עד חצות. כזכור, כאשר טסלה הגיעה לשוק הרכב בישראל, טעינת החשמל בעמדות הסופרצ'ארג'ר היתה בחינם עד מאי 2020, ואז הוחלה לגבות תשלום בעמדות.
 
בשבוע שעבר התקינה טסלה את ה-V4 Supercharger הראשון שלה בבריטניה, אשר מיועדים לשימוש על ידי כלי רכב חשמליים מכל מותג. היחידות התואמות ל-CCS מצוידות במתקן תשלום בכרטיס ללא מגע וכבל טעינה קשור באורך שלושה מטרים. מהירות טעינה של עד 250 קילוואט אפשרית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשמליות אסון
    אלי 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שבע שנים אין סוללה קוברים אותה באדמה הליתיום נוזל ומרעיל את כדור הארץ. כדי להטעין סוללה ברכב צריך אלפי תחנות כח פולטות עשן ומשתמשות בפחם. כלומר חשמליות מזהמות יותר מבנזין.
    סגור