תיירות

חופשה בהפתעה: הזמינה Airbnb וקיבלה מלון שלם לרשותה

בחורה בריטית בשם ג'ס הזמינה לה שנה מראש חופשה במה שהיא חשבה תהיה וילת Airbnb בבאלי, בעבור 3 אלף דולר. אלא שכאשר המשפחה הגיעה לחופשה המיוחלת - מתברר כי מדובר בבית מלון שלם והוא כולו שלהם
מערכת ice | 
בית מלון (צילום unsplash)
קצת אסקפיזם לימים סוערים שכאלו. תקשיבו לסיפור המטורף הבא: בחורה בריטית בשם ג'ס הזמינה לה שנה מראש חופשה במה שהיא חשבה תהיה וילת Airbnb בבאלי, בעבור 3 אלף דולר. אלא שכאשר המשפחה הגיעה לחופשה המיוחלת - מתברר כי מדובר בבית מלון שלם והוא כולו שלהם.
זה כמובן לא הלך כל כך חלק כפי שזה נשמע לראשונה. ג'ס תכננה להזמין וילת Airbnb בבאלי עבור 11 אנשים - היא בני משפחתה. היא בחרה כמה אופציות ונתנה לסבא וסבתא שלה להחליט על איזו מהן המשפחה תלך. הם בחרו את האפשרות היקרה ביותר, שעלתה כאמור 3 אלף דולר וג'ס ביצעה את ההזמנה כשנה ממועד החופשה.
לקראת הנסיעה, ג'ס, מנהלת מדיה במקצועה, שלחה אימייל לאותו המקום, במטרה לבדוק שהכל בסדר עם ההזמנה והיא אכן קיבלה את האישור שהכל כשורה. אלא שכאשר המשפחה הגיעה לבאלי, הם הבינו שמשהו מאוד שונה ממה שהם ציפו לו קורה במקום שהזמינו.
מסתבר, שבשנה שעברה לה, המקום שינה את אופי הפעילות שלו מ-Airbnb לאכסניה של ממש. במטבח הייתה עמדת קבלה ומנהל המקום בישר ששאר האורחים שהזמינו מקום יגיעו בהמשך. ג'ס הבהירה שלא סוכם שהמשפחה תחלוק את הנכס עם עוד אורחים (כיאה ל-Airbnb) וממש לא הייתה מוכנה להתגמש בנושא. בסופו של דבר, המנהל השתכנע וביטל את שאר ההזמנות למקום, מה שהעניק למשפחה את כל האכסניה לרשותם, כולל 12 חדרי שינה, בריכה, מטבח מאובזר עם שף, שולחן פינג פונג ומסעדה. חופשת החלומות בהחלט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה