בעולם

הלם בארצות הברית: השף של הנשיא לשעבר מת באופן מסתורי

השף טפארי קמפבל, בן 45, שעבד עם הנשיא ברק אובמה משנת 2008, טבע כאשר חתר בים, בחוף הצמוד לבית אובמה והוא מת במים. חיפוש אחר גופתו החל כבר ביום ראשון, כאשר התקבלה קריאה על חותר "שנראה נאבק במים בניסיון להישאר למעלה - ואז צלל". רק אחרי 24 שעות הגופה נמצאה
מערכת ice | 
ברק אובמה (צילום pixabay)
נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה נקשר ביממה האחרונה בחדשות מצערות במיוחד. השף הפרטי ששימש אותו ואת בני משפחות בימיהם בבית הלבן, טבע למוות בביתם של הזוג אובמה במסצ'וסטס. הזוג הנשיאותי לשעבר לא נכחו במקום בעת המקרה.
השף טפארי קמפבל, בן 45, היה שם עם הנשיא השחור הראשון כבר משנת 2008, טבע כאשר חתר בים, בחוף הצמוד לבית אובמה והוא מת במים. חיפוש אחר גופתו החל כבר ביום ראשון, כאשר התקבלה קריאה על חותר "שנראה נאבק במים בניסיון להישאר למעלה - ואז צלל". רק אחרי 24 שעות הגופה נמצאה.

הזוג אובמה סיפר על קמפבל: "חלק אהוב ממשפחתנו, כשפגשנו אותה לראשונה, ראינו שף מוכשר, יצירתי, עם תשוקה לאוכל ועם היכולת לקרב בין אנשים. בשנים הבאות זכינו להכיר אדם חם, כיפי, אדיב בצורה יוצאת דופן שהפך את החיים של כולנו לטובים יותר".
תיאוריות קונספירציה לפיהן הזוגה אובמה קשור בדרך זו או אחרת למותו של קמפבל, גם כן החלו לצוץ, אולם לפי שעה אין ביסוס להערכות האלה וכל אישור רשמי במשטרה מראה כי מדובר באירוע של טביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה