בעולם

צרות של עשירים: למה הנסיך וויליאם דורש מהמלך דמי שכירות?

לפי דיווחים חדשים, הנסיך וויליאם ידרוש מאביו לשלם דמי שכירות על שהותו בקוטג' מלכותי אותו המלך עצמו רכש עוד בשנת 2007. למשמע הידיעה המלך לכאורה נהיה עצבני למדי
מערכת ice | 
הנסיך וויליאם והמלך צ'ארלס (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
אין הנחות לבני משפחה אצל הנסיך וויליאם. על פי דיווחים חדשים מבריטניה, המלך צ'ארלס לא ממש מרוצה מבנו הבכור לאחרונה לאחר שזה האחרון לכאורה דרש מאביו לשלם דמי שכירות על שהותו בקוטג' מלכותי בוויילס.
לפי מגזין "המייל", הנסיך מתכנן להשכיר את הקוטג' המדובר, אותו בכלל רכש אביו ב-1.5 מיליון דולר בשנת 2007. לאחר מותה של המלכה לפני חודשים מספר, הנסיך קיבל את הבעלות הנכס ואחת מהחלטותיו הראשונות היא להשכיר אותו. על כן, למלך התברר שאפילו הוא יצטרך לשלם שכירות להנהלת הנכס על שהותו שם, וכל שאר הזמן הנכס לא יהיה זמין לשימושו. גורם פנימי אפילו מסר שהמלך היה די עצבני למשמע הבשורה.
לקוטג' המדובר יש שלושה חדרי שינה, אסם, חדר אירוח לכ-16 אורחים, גינה רחבה ועוד. בעת זו לא ידוע בדיוק מה דמי השכירות שהנסיך דורש מאביו, ובעצם מכל אדם שיהיה מעוניין לשהות בקוטג' המלכותי.
כזכור, המלך הוא לא האדם היחיד שהנסיך הצליח לעצבן לאחרונה. בשבוע שעבר נודע כי גן שעשועים שהשיק הזוג המלכותי, וויליאם וקייט, הציג מחירון ממש לא זול עבור הורים וילדים והגביל את השהות שלהם במתחם רק לשעתיים. הדבר הוביל לזעם רב ברשת נגד הזוג ולהאשמות של אטימות בתקופה של משבר כלכלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה