בעולם

באוקראינה חוגגים: הדרך המשעשעת בה חגגו במדינה את מרד וגנר

למרות ההתקפלות, ברחבי אוקראינה חגגו את המרד ובמהלך הדרמה במדינה חילקו שקים גדולים של פופקורן למפגשים של צפייה משותפת בהתפתחויות אצל האויבים ברוסיה
מערכת ice | 
דגלי רוסיה ואוקראינה (צילום shutterstock)
קבוצת וגנר, שכירי החרב של ולדימיר פוטין באוקראינה, פלשו בסוף שבוע האחרון לגבולות רוסיה, כבשו אזורים וכנראה הביאו להרג של אזרחים. הצעד הגיע כתגובה לחודשים רבים של מחלוקת עם שר ההגנה הרוסי, לצד בעיות נוספות, אותן מוביל הכוח פריגוז'ין דאג להביע בפומבי. 
בסופו של דבר, פריגוז'ין הגיע להסכמות במסגרת מו"מ שכנראה קודם מהצד הבלרוסי, גם כן בעלי ברית עם פוטין והורה לכוחות שלו לחזור לאחור, כשהם במרחק של 200 ק"מ בלבד מהבירה.
לפי N12, הובטח לכוח לפתור את הבעיה עם שר ההגנה הרוסי, אך מתברר כי הכוחות עצמם לא ממש מרוצים מההסכמות המעטות לכאורה. לפי הקרמלין, רוסיה איימה על הכוח וחיי החיילים בו אם ימשיכו להתקדם לכיוון מוסקבה כפי שהבטיחו.
למרות ההתקפלות, ברחבי אוקראינה חגגו את המרד ובמהלך הדרמה במדינה חילקו שקים גדולים של פופקורן למפגשים של צפייה משותפת בהתפתחויות אצל האויבים ברוסיה. הגורמים האוקראינים מסרו: "הפופקורן אזל במדינה, אך לא לדאוג - בנאט"ו מתכננים להצניח לנו אספקה חדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה