בעולם

עובד גוגל בן 33 נמצא מת בנסיבות מסתוריות בדירה בניו יורק

עובד גוגל בניו יורק נמצא ללא רוח חיים בדירתו. על הגופה לא היו סימני אלימות, וחקירת נסיבות המוות עדיין נמשכת. באחרונה פתחה גוגל בגל פיטורים בארה"ב
מערכת ice | 
עדכון גוגל (צילום pexels, vecteezy)
ג'ייקוב פראט, עובד גוגל בן 33 שעבד במשרדי ענקית החיפוש בניו יורק, נמצא מת בנסיבות מסתוריות בדירה באזור צ'לסי במנהטן מוקדם יותר החודש. כך פרסם ניו יורק פוסט.
דובר NYPD אישר את מותו של פראט ביום שני, ואמר כי השוטרים הגיבו לקריאה מבית מגורים במנהטן ב-16 בפברואר. "עם ההגעה, השוטרים גילו גבר בן 33 מחוסר הכרה", אמר הדובר. פרמדיקים קבעו את מותו של פראט. החוקרים אמרו כי לא היו סימנים לאלימות. חקירת נסיבות המוות עדיין נמשכת.

לפי עמוד הלינקדאין שלו, פראט היה "מנהיג שותפות" בגוגל, בעוד בהספד נאמר שהוא "מנהל חשבונות" בגוגל, שם עבד כמעט ארבע שנים.
פראט, שגר בברוקלין היה בוגר אוניברסיטת נורת'ווסטרן בשיקגו, על פי ההספד. "תחומי העניין שלו בפרסום ובטכנולוגיה הובילו אותו לעבודת חלומות כמנהל חשבונות בגוגל במנהטן", נאמר בהספד. אחותו של פראט, ג'נה, ארגנה דף מימון המונים של GoFundMe שבו תורמים יכולים לתרום תרומה לצדקה בשם אחיה המנוח.
משפחת פראט ביקשה מתורמי GoFundMe לתרום לקרן הגשמת חלומות וכן לברית הלאומית למחלות נפש. "שי ארגוני הצדקה הללו מייצגים את בננו ואחינו ואת הלב שהיה לו לאנשים סביבו", כתבה המשפחה.
 
לאחרונה הודיעה חברת גוגל כי כמו חברות רבות אחרות, היא תחל בהליך פיטורים נרחב בחברה ותיפרד מאלפי עובדים בארה"ב וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה