בעולם

הנסיך הארי מובך: "לא ידעתי שהוא היה בתול"

סיפור יחסי המין שהנסיך תיאר בספרו קיבל תפנית כאשר אישה בת 40 בשם סשה וולפול התראיינה ל-"Daily Mail" וטענה כי האישה המסתורית שדיבר עליה: "שמרתי את החוויה הזאת בסוד במשך 21 שנים ולא הייתי מדברת עליה עם אף אחד אילולא הנסיך היה כותב על זה בספר שלו, אז רציתי לספר את האירוע מהצד שלי"
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)

רגע אחרי ששחרר לאוויר העולם ספר חושפני שכתב על נעוריו ועל משפחת המלוכה בבריטניה, הנסיך הארי שיצר לא מעט שערוריות בחייו, במיוחד בשנה האחרונה יחד עם זוגתו מייגן מרקל שצילמו סרט חושפני ושערורייתי לנטפליקס, נאלץ להתמודד עם ההשפעות של דבריו.

הארי תיאר בספר את חוויית איבוד בתוליו כשהיה נער, עם אשה שהייתה מבוגרת ממנו ואת החוויה הגדיר לדבריו, "מפוארת". הוא טען שהאקט קרה בשדה פתוח מאחורי פאב עמוס, כאשר האשה התייחסה אליו כ"אל סוס צעיר, עם רכיבה מהירה בסופה היא אפילו חבטה בי".
 



הסיפור קיבל תפנית כאשר אישה בת 40 בשם סשה וולפול התראיינה ל-"Daily Mail" וטענה כי האישה המסתורית שדיבר עליה: "שמרתי את החוויה הזאת בסוד במשך 21 שנים ולא הייתי מדברת עליה עם אף אחד אילולא הנסיך היה כותב על זה בספר שלו, אז רציתי לספר את האירוע מהצד שלי".

עוד הוסיפה: "לא אכפת לי שהארי כותב שזה היה מפואר בספר שלו. זה לא היה כל כך מפואר. היינו שיכורים וקיימנו יחסי מין בשדה", אמרה והוסיפה שהיא לא ידעה שהנסיך היה בתול. "אחרי המקרה חשבתי לעצמי קצת ואמרתי "אוי לא". לא בגלל שהוא נסיך, זאת היתה עובדה ידועה. אלא בגלל שבדיוק שכבתי עם אחד החברים שלי וזה במקרה היה הארי, ובאותו רגע תהיתי לעצמי גם שיכול להיות אולי שהוא בתול. הוא (הארי) היה מצחיק. אחד מהבנים, היו לנו זמנים ממש טובים, יש לו ישבן אפרסקי מאוד"..

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה