בעולם

גל קור קיצוני מכה בצרפת: זה הפתרון שהוצע להומלסים

גל קור קיצוני תוקף את אירופה בכלל וצרפת בפרט, מתוך כך שר בכיר בממשלה הצרפתית קרא לבעלי המשרדים לפתוח את דלתותיהם בפני ההומלסים
מערכת ice |  1
צרפת (צילום shutterstock)
גל קור קיצוני פוקד את אירופה בימים האחרונות והטמפרטורות צונחות אל מתחת לאפס. בעקבות כך שר השיכון הצרפתי אוליביה קליין קרא אתמול (שבת) לבעלי משרדים שאינם בשימוש לאפשר להומלסים לשהות בהם. "אני פונה למנהלים שיש להם משרדים שכבר לא בשימוש", אמר השר.
שר השיכון קליין הדגיש כי הממשלה "התגייסה" לטפל בנושא. הוא הוסיף כי קשה לקבוע במדויק מה היקף הבעיה. בנוסף לכך בראיון לרדיו אמר השר קליין כי חלקים מאותם משרדים יכולים לשמש חסרי בית ולהגן עליהם מפני הקור הכבד. קליין הוסיף כי המדינה וארגוני צדקה יטפלו בהכשרת המשרדים ובהפיכתם למקלטים לחסרי בית תוך זמן קצר.
ארגון הצדקה הצרפתי "מתים ברחוב" העריך כי לפחות 620 הומלסים מתו ברחבי צרפת בשנה האחרונה. בנוסף לכך, כמה ארגונים העריכו שבימים אלה יותר מ-2,000 ילדים ישנים ברחובות.
כמובן שגל הקור לא תקף רק את צרפת. גם בבלגיה, שכנתה של צרפת, נרשמו אתמול עיכובים גדולים בפעילות הרכבות שמחברות את המדינה לצרפת בעקבות הקור, כמו בהולנד, גרמניה ובריטניה. בחברת הרכבות הסבירו כי העיכובים היו בעקבות הצטברות קרח על כבלי החשמל העיליים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אקלים = הקורונה החדשה
    קלאוס שוואב 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפמפמו הכי חזק
    סגור