בעולם

רוצחת התינוקות: אחות בית החולים גרמה להרעלת חלב

בית המשפט באנגליה הרשיע אחות בבית החולים בצ'סטר ברצח של שבעה עוברים וניסון רצח של עשרה נוספים
מערכת ice | 
שוטרים באנגליה (צילום shutterstock)
בית המשפט באנגליה הרשיע הבוקר (רביעי) את לוסי לטבי (32), אחות בבית החולים בעיר צ'סטר, ברצח של שבעה עוברים וניסיון רצח של עוד עשרה. לפי כתב האישום לטבי ניסתה לכאורה לרצוח תינוקת בפגיה על ידי האכלה בכפייה בכמויות "מאסיביות" של חלב דרך צינור אף, כך לפי הודעת בית משפט.
ד"ר סטיבן בריי, שהיה הרופא התורן ביחידת הילודים באותה עת, העיד בבית המשפט של מנצ'סטר קראון כי בשעות הבוקר המוקדמות של ה-7 בספטמבר 2015, קיבל קריאת חירום מכיוון שמספר תינוקת סבלו "קיא בכמות גדולה מאוד. זה לא היה משהו שראיתי בעבר", העיד ד"ר בריי.
לאחר שהרופא הוזעק נכנסה התינוקות למצב חירום ולבסוף הרופאים הצליחו לייצב את מצבה וכעת לא נשקפת סכנה לחייה, אך היא סובלת מנזק מוחי מורכב. אך האירוע הקשה הדליק נורות אדומות בקרב מנהלי בית החולים שחקרו את המקרה וחשפו את דפוס העבודה של הרוצחת הסדרתית.
המומחה הרפואי ד"ר דיווי אוונס, שהובא על ידי סוכנות הפשע הלאומית לבחון את המקרה, העיד שזה "חריג" שילד קטן כל כך מקיא בצורה כה קשה. "עבור תינוק במשקל 2 ק"ג להקיא עד כאן זה די מדהים. מדהים עוד יותר הוא הקיא שמגיע בסופו של דבר על הכיסא. זה במרחק של כמה מטרים", אמר לבית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה