בעולם

המלך החליט: זה התואר שתקבל בתו של הנסיך וויליאם

בהתחלה ההנחה הייתה שדוד רבא שלה, הנסיך אדוארד, יירש את התואר דוכס אדינבורו, כאשר אביו הנסיך פיליפ נפטר באפריל 2021, אך על פי הדיווחים - המלך צ'ארלס שומר אותו עבור הנסיכה שארלוט
מערכת ice | 
הנסיכה שארלוט (צילום אינסטגרם)
שארלוט בת השבע, בתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, הגיעה למקום השלישי בתור לכס המלכות הבריטי עם מות סבתא רבא שלה המלכה אליזבת בספטמבר, ובעוד שבהתחלה ההנחה הייתה שדוד רבא שלה, הנסיך אדוארד, יירש את התואר דוכס אדינבורו, כאשר אביו הנסיך פיליפ נפטר באפריל 2021, אך על פי הדיווחים - המלך צ'ארלס שומר אותו עבור הנסיכה, כמחווה "הולמת" להוד מלכותה המנוחה.
מקור המקורב למשפחת המלוכה אמר: "הדיונים מתנהלים, אבל התוצאה המועדפת על המלך היא שהתואר הזה צריך ללכת לנסיכה שארלוט. זו תהיה דרך ראויה לזכור את המלכה - שכמובן הייתה לה את התואר דוכסית אדינבורו - ודרך של הוד מלכותו לכבד את קו הירושה". המקורב המלכותי המשיך והוסיף שהנסיכה שארלוט היא "משמעותית מבחינה היסטורית", מכיוון שהיא הנקבה הראשונה בתולדות המלוכה, לאחר שכלל הבכורה שונה כדי לאפשר לילדים בכורים מכל המינים להיות יורש העצר, כלומר - בניגוד לבתה של המלכה אליזבת, הנסיכה אן, שרלוט לא תרד בסדר הירושה בגלל אחיה הצעיר לואי ותשאר היכן שהיא נמצאת עד שאחיה הבכור הנסיך ג'ורג' יביא ילדים לעולם.
"העמדה של שארלוט משמעותית מבחינה היסטורית, מכיוון שהיא האישה הראשונה במשפחת המלוכה שאחיה הצעיר לא יעבור את מקומה בקו הירושה. זה משמעותי מבחינה חוקתית ששארלוט תזכה לתואר מקביל כזה, כי זה לא מעבר לתחומי האפשריות שהיא תצטרף לכס המלכות, אם למשל לנסיך ג'ורג' לא יהיו ילדים", הוסיף המקור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה