בעולם

מקדונלד'ס עושה מהפכה במסעדות: זה מה שיקרה בתפריט

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בארה"ב מנסה להחזיר את הלקוחות לאחר העלייה במחירים ופרשת הזיהום במזון: תשיק בינואר תפריט חדש בחו"ל עם הצעות מפתות לסועדים
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
רשת מקדונלד'ס בארה"ב פוצחת במהלך שיווקי דרמטי, במטרה למשוך את הלקוחות לחזור לרשת, למרות העלייה במחירים ושערוריית החיידקים במזון. החל מ-7 בינואר 2025, רשת המזון המהיר תציע ללקוחותיה דרכים נוספות ליהנות מהתפריט שהם אוהבים, במחירים נוחים יותר. הרשת הפופולארית תציג את "McValue" – תפריט חדש שכולל הצעות מפתות במסעדות ברחבי ארצות הברית.
המהלך החדש יכלול את עסקאות הדגל של הרשת, כמו "ארוחה ב-5 דולר", הצעות בלעדיות באפליקציה של הרשת, ומבצעים מקומיים על מזון ושתייה. בנוסף, יושק מבצע חדש שבו ניתן לקנות פריט בתמחור מלא ולהוסיף פריט נוסף ב-1 דולר בלבד, לארוחות בוקר, צהרים וערב. 
 
"כשזה מגיע לעלות, אנחנו יודעים שאין גודל אחד שמתאים לכולם. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם הזכיינים שלנו כדי ליצור פלטפורמה חדשה שתאפשר ללקוחותינו להגדיר עלות בתנאים שלהם", אמר ג'ו ארלינגר, נשיא מקדונלד'ס ארה"ב. "ממבצעים על הזמנה אישית שלהם ועד למועדפים אוניברסליים כמו עסקת הארוחה ב-$5, אנחנו נרגשים לתת ללקוחותינו דרכים נוספות לחסוך בכל פעם שהם מבקרים באחת מהמסעדות שלנו".

הלקוחות יוכלו להרכיב את המנות שלהם על פי טעמם האישי, לבחור פריטים מתוך תפריט McValue ולהוסיף פריט נוסף במחיר סמלי של 1 דולר. לדוגמה, אם קונים ארוחה בתמחור מלא, ניתן להוסיף פריט נוסף מתוך מגוון פריטים כמו כריכים, נאגטס, המבורגרים ועוד.
בנוסף, העסקה המפורסמת "ארוחה ב-5 דולר" שהושקה בקיץ האחרון, תישאר חלק מהתפריט החדש ותהיה זמינה עד הקיץ הבא. ההצעה כוללת כריך   מקצי'קן, מק דאבל, 4 נאגטס, צ'יפס קטן ומשקה קטן – הכל ב-5 דולר בלבד.
הזכיינים ברחבי ארצות הברית יציעו גם הצעות מקומיות שונות, כגון הנחות על פריטים פופולריים או חבילות ארוחות ייחודיות, שיספקו חיסכון נוסף ללקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה