בעולם

חמינאי צייץ בעברית, הפוליטיקאי ההולנדי ענה: "פסיכופת, מניאק מסוכן"

חמינאי פרסם איום בעברית, הפוליטיקאי ההולנדי השיב לו בעברית בחזרה ""אתה פסיכופת, מניאק מסוכן, אדם חולה שיפסיד"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
לאחר המתקפה האיראנית בה שיגרו קרוב למאתיים טילים בליסטיים לעבר ישראל. פרסם מנהיגה הרוחני של איראן, האימאם עלי חמינאי, בחשבון ה-X הפופולרי שלו איום בשפה העברית.
בפוסט, כתב חמינאי בעברית "בעזרת השם, מכות חזית ההתקוממות יהפכו חזקות וכואבות יותר על הגוף השחוק והנרקב של המשטר הציוני". הציוץ הפך בהירות ויראלי, ותוך זמם קצר קיבל מליוני צפיות, וכן אלפי שיתופים ולייקים. 
מי שלא נשאר אדיש לפוסט, הוא הפוליטיקאי ההולנדי חרט וילדרס, הידוע כימני קיצוני, מבקר חריף של האסאלם, וכן מתבטא בעמדותיו הפרו ישראליות. חרט, הגיב גם הוא בעברית, על דברי חמינאי, וכתב: "אתה פסיכופת, מניאק מסוכן, אדם חולה שיפסיד כי ההיגיון, הדמוקרטיה והחופש ינצחו ותמיד נתמוך בישראל".
 
זמן קצר קודם פרסום הפוסט, פרסם שר החוץ ישראל כ"ץ בחשבון ה-X שלו תודות לחרט, וכתב "התמיכה והסולידריות של מנהיגים ומדינות ברחבי העולם לעולם לא יישכחו. אנחנו יודעים מי החברים שלנו. היום, משטר האייתוללות חצה את הקו האדום – ומדינת ישראל לא תשתוק מול המתקפה האכזרית של איראן על אזרחינו. העולם החופשי כולו חייב לעמוד לצד ישראל כדי לעצור את ציר הרשע האיראני - לפני שיהיה מאוחר מדי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה